Sarah Hierperdepiep......HOERA!!

hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties!
Sarah heeft een super dag gehad vandaag! Ze heeft afgelopen nacht voor het eerst in haar grote nieuwe bed geslapen en dat ging helemaal goed. Hihi wij hadden verteld dat ze nu al een grote meid is omdat ze al 2 jaar zou worden en dat grote meisjes in grote bedden slapen. Dus zij is helemaal trots gaan slapen! En vanochtend toen ze wakker werd zei ze netjes mama Sarah is wakker, dus helemaal goed. Het is een half hoogslaper en eruit klimmen is nog net te moeilijk voor haar. We hebben vanochtend dus in haar kamertje gezongen en daarna bij ons in bed het eerste cadeau uitgepakt. Ze was ook helemaal onder de indruk van de slingers en ballonnen beneden :)

Het was een super dag met heerlijk weer dus lekker veel buiten spelen. Vandaag verder alleen gevierd met oma en een bevriend stel, maar zaterdag vieren we het voor de rest van de vrienden en familie dus dan zal ze nog wel meer verwend worden.

Ik zal na zaterdag een update op hyves zetten met ook wat foto's erbij...altijd even leuk om mee te kijken.

groetjes Tamar & Sarah

Beetje laat sorry....maar niet minder gemeend!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zie dat je nog een feestje krijgt zaterdag!

Veel plezier alvast!

Liefs Saskia en een knuf van Maik

Wat een drama is dit forum toch!
Ik heb je helemaal over het hoofd gezien Sarah!

Alsnog van harte gefeliciteerd! En veel plezier met al je nieuwe cadeautjes!

Groetjes Sas en Kyan

Terug
Bovenaan