Sas lig in ziekenhuis......

A

Anoniem

Guest
hey ik ben sas der man........

sas leg in het ziekenhuis met lichte zwangerschapvergifting,en ze moet in ziekehuis overnachten en verder weet ze het nog niet.....met baby alles ok verder ze heb ook 1 cm ontsluiting ofzo...

ze vroeg of ik dat hier neer wil zetten,dus bij deze.....en niet te veel posten hier want anders moet ik dat allemaal door vertellen aan der pffff....hehe....

groeten.......

Hey man van Saskia, Wat jammer nou dat Saskia naar t ziekenhuis moet. Vanmorgen gaf ze al aan dat ze zich anders voelde...... Hopelijk valt het mee en is ze snel weer thuis. Gelukkig dat het met de beeb goed gaat.

sterkte ermee en we horen er van hé !!!!

Ik denk dat ik namens het hele forum spreek  als ik jullie veel sterkte toe wens,
hopelijk zien we haar hier snel terug en gaat alles goed.

Hey Sas en man natuurlijk,

Ben er ff helemaal stil van.... hè bah.... je kindje was de afgelopen dagen al zo druk schreef je vanmorgen nog. Gelukkig ben je daar in goede handen en houden ze jullie dochter goed in de gaten!

Heel veel sterkte.....

Liefs Noah

haha niet teveel posten, mmm dat zal moeilijk worden hihi

Sas en man!

Wat  balen!  zwangerschapsvergiftiging !!!! Gaan ze nu je kleine halen? of houden ze Sas tot de bevalling onder observatie hoe dan ook!
Hoop in ieder geval dat je er snel bovenop bent Sas    en dat jullie snel papa en mama zijn!

Wens Sas veel succes bij de bevalling en verwen haar maar goed!

liefs Daantje

hoi...........

met sas alles ok en baby ook maar bloed druk te hoog ze word inderdaad in de gaten gehouden en mag voorlopig nog niet naar huis heb ze te horen gekregen net....

wel leuk dat jullie der sterkte wensen....dank je, zal het door geven.....

maar ik ken ook wel wat sterkte gebruiken pffff boodschappen huis poetsen post bijhouden eten maken tel. elke keer   te woord staan,enz enz enz.........

jullie horen van mij.....

Hoi man van Sas,

Wat erg zeg. Dat dit nu moet gebeuren. Wens haar maar veel sterkte. En voor jou ook een berg sterkte en wat energie. Het zal best wel zwaar zijn op het moment.

Hopelijk horen we snel van jullie hoe het er voor staat met Sas en de kleine.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan