Sas lig in ziekenhuis......

hey das lekker weer thuis! heerlijk man.. toch wel spannend natuurlijk. hopelijk kan je gewoon lekker thuis blijven verder tot aan je bevalling

ik hoop ook dat nu alles gewoon rustig blijft!   Wel raar hoor, heb je je net een beetje erop ingesteld dat je nog wel ff daar in het ziekenhuis bent en dan mag je weer naar huis. Vloede ook niet als thuis eerst. Je hebt toch van je kamertje een beetje je huisje gemaakt. Even omschakelen weer.

Heb net lekker even geslapen en dat helpt echt wel! We worden vandaag en morgen verwend door mijn ouders, ik hoef neit te koken en manlief heeft de was al helemaal gedaan.. lief he

Hey sas, pff toen ik dit las dacht ik: ja! Ze gaat bevallen. maar helaas nog niks dus. ik kan me voorstellen dat je je er dan toch een beetje op instelt. Maar goed..nog even volhouden dus!

Sterkte...ook voor Johan

Liefs Jantina

ze leg weer in ziekenhuis voor zelfde maar ze heb nu wel meer last en veel koppijn....ze houden er nu daar en dan willen ze maandag kijken of ze kennen gaan opwekken....en te halen....
dat betekent nog 1 vrij weekend........hehe

groet Johan......ook van sas..........

toch vervelend weer een ziekenhuisopname,
maar waarschijnlijk wel met de kerst jullie kindje en hopelijk ook thuis!

Jeetje, wat een gedoe, hè. Ik hoop dat jullie kindje er snel is.
Doe Sas de groetjes van me.

Groetjes
Bibi

Get, wat vervelend: weer een ziekenhuisopname. Veel sterkte alletwee en hopelijk hebben jullie je kindje snel bij jullie!

groetjes
Linda

Jeetje Sas...

Lig je er alweer. Hopelijk kun je maandag jullie kindje in je armen houden.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan