@ Saskia (sasjeroen)

A

Anoniem

Guest
Hey meissie,

Waar ben je gebleven op hyves?? Ben je kwijt??
Zat net zomaar op verlies en verdriet en wist niet wat ik las.

Jemig meid, gaat het wel met je? Wat een schok? Hoe kan dit?

Hoop van je te horen.

Dikke kus
Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi meid,

toen ik het berichtje van Saskia voor jou las, moest ik ff kijken.
Jeetje meid, wat verschrikkelijk voor jullie!!
Woorden schieten tekort...
Heel veel sterkte met dit grote verlies!!

Knuf Debby.

hey hey,
wat lief dat je me miste op hyves, tja had geen zin meer in hyves.. van die goedbedoelde woorden van mensen...
Wel lief hoor hier een berichtje van je.
Tja... was ook allemaal heel onverwachts, zwangerschap verliep perfect en bij 19weken verwacht je dit ook helemaal niet...
Zijn er erg verdrietig van, maar krijgen energie van Jelte die lekker vrolijk is en blijft, snapt er gelukkig nix van.
Gaan met de pasen op vakantie en daar kijken we nu extra naar uit...
Bedankt voor jullie berichtjes
Gr. Saskia mama van Jelte en Jens*

Hoi Saskia,

Wat een uiteenlopende emoties vandaag op het forum..... Een huwelijksaanzoek en dan jou/jullie verhaal.
Wat moet het vreselijk voor jullie zijn. Natuurlijk blijft Jelte wel een lichtpuntje, maar Jens (prachtige naam trouwens)  was ook zo welkom.
Eigenlijk is er niks wat je in zulke situaties kunt zeggen, behalve dat ik jullie heel veel sterkte wens, om met elkaar, Jens zijn eigen plekje te geven.

Groetjes, Karin

PS: Dapper dat je hier af en toe toch te vinden bent, ookal zijn hier weer 'zwangeren' en wordt daar ook volop over gesproken.

He Saskia

Wat een verhaal zeg.........
Weet niet wat ik moet zeggen,maar wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen om dit verlies te verwerken.

Veel sterkte........
Liefs Naomi

hai Naomi en Karin,
tja wat moet je ook zeggen hé in zulke gevallen. Familie en vrienden willen ook helpen, maarja moeten het toch allemaal zelf doen en verwerken. Was er maar iets wat mensen konden doen...

Vind het wel lekker om eens actief mee te doen met het forum, heb er nu meer tijd voor nu ik nog thuis ben.
Tja en idd ook hier kom ik 'zwangere' tegen en valt soms niet mee, vandaag met Jelte op het buro en daar was ook een heel klein kereltje die op controle kwam, tja dat was wel ff slikken hoor, maarja het leven gaat door, hoewel dat soms moeilijk is.

We hadden nog geen jongensnaam, en hebben hem zo naar ons tweetje vernoemd, Jeroen EN Sas... en dus Jens.
Wel fijn dat ik nu mn verhaal hier een beetje kwijt kan, want om zomaar een topic te openen doe je ook niet.
Bedankt voor jullie berichtjes,
liefs Saskia.

Hoi Saskia,
We hadden elkaar al elders gesproken, maar toch..
Vind het ook onwijs knap dat je hier blij kunt reageren op anderen die weer zwanger zijn..
Het is me toch niet niets he...
Maar wel begrijpelijk dat iedereen iets voor je zou willen doen, en tegen je zeggen, maar wat je zegt is waar..
Je moet het zelf doen he...helaas..
Inderdaad is die vakantie wel een goede afleiding ws..en kun je even uit de thuissituatie stappen...en proberen te genieten van al het mooie dat je wel hebt..Maar dat doen jullie zeker al.
Ik spreek je vast snel weer eens.
Liefs Rina

Terug
Bovenaan