@ Saskia (sasjeroen)

Hoi Saskia,

Wat een naar bericht lees ik... Er zijn niet genoeg woorden om je te troosten.
Ik zal aan jullie denken en een kaarsje branden voor Jens*

Hele dikke knuffel Mariska

hoi saskia,

ook ik wil jullie sterkte wensen met dit grote verlies en heb er eigenlijk geen worrden voor.

Een hele dikke knuffel van chimene

Hoi Saskia,

Je verhaal laat me nog niet los.........
Ik vond de naam al leuk, maar nu ik de betekenis vind ik het helemaal bijzonder.

Ik kwam vandaag langs deze woorden:

Hoi saskia!

Wat een afschuwelijk bericht!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Inderdaad een hele mooie naam,en nu ik het verhaal erachter weet al helemaal.

Een hele dikke knuffel!!
Liefs,Swinnie

bedankt voor jullie berichtjes en Karin bedankt voor de mooie tekst,
jij komt ook uit Gelderland toch? Waar precies vandaan?
Ikke uit Arnhem.

Groetjes Saskia.

Hoi Sakia,

Toch geen Vitesse fan hè? Want dan mag ik nooit meer met je praten.....
Ik kon oorspronkelijk uit Nijmegen, maar woon nu in Wijchen.

Groetjes, Karin

Saskiaenjeroen : Ook ik miste je al op Hyves Sakia!.. Ik weet niet wat er precies gebeurd is.. maar wat een verschrikkelijk nieuws.. Heel veel sterkte toegewenst. Hoop je nog eens weer te spreken, al kan ik begrijpen dat je aan Hyves helemaal geen hebt.

Liefs
Janet
mv Jurian

Hey Janet,
Tja niet meer on hyves....vinnut ook wel jammer dat ik de foto's van jullie kids ook niet meer kan zien op hyves hoor, maar tis wel ff lekker zo zonder hyves... was ook wel beetje verslaafd nl!
We zijn met zwangerschap van 19wk ons kindje verloren, had iets bloedverlies, maar paar uur later braken spontaan de vliezen, dus tja dan weet je dat het niet goed is.
Erg lief deze steun vanuit het forum hoor. As zondag gaan we lekker op vakantie met zn drietjes en daar kijken we nu extra naar uit.

Karin.. ben wel beetje Vitesse fan...  Wijchen ken ik wel, heb daar ook wel paar bekende wonen.
Gr. Saskia.

Terug
Bovenaan