Sassie1980 en MVVG

Een hele tijd geleden, maar ik heb het erg druk gehad, we zijn net 2 weken op vakantie geweest.

Gisteren heb ik de 20-weken echo gehad en alles ziet er goed uit! We krijgen trouwens 2 jongens, erg leuk een tweeling van hetzelfde geslacht.

Verder gaat het wel redelijk. Ik heb al aardig last van mijn bekken en mijn vermoeidheidsklachten zijn nog steeds niet voorbij. Mijn ijzergehalte is niet echt hoog en ik heb ook een lage bloeddruk, dus vandaar dat ik me niet zo fit voel. Ik heb nu ook ijzertabletten gekregen en daar gaat het gelukkig wat beter mee.

Hoe gaat met jou en het werk? Ik ben voor mijn vakantie weer naar de bedrijfsarts geweest en ik mag halve dagen gaan werken, dus vanaf deze week hoef ik maar 2 halve dagen per week te werken. Pete gaat  op mijn werkdagen altijd 's middags naar het kdv, dus als ik nu thuiskom heb ik alle rust in huis.

Wij hebben trouwens voor een Easywalker Sky Duo in navykleur gekozen.  De eerste periode is het misschien wel handig als de tweeling ook gewoon beneden kan slapen  en dan is een reiswieg toch wel erg handig.

Groetjes Saskia

Ben ik ook weer een keertje....

Merk dat de dagen echt omvliegen, zo langzaam als de eerste zwangerschap ging zo snel gaat deze.

Lekker dat je maar 2 halve dagen hoeft te werken. Ik zit een beetje op het randje nu, heb vorige week twee weken geleden even 2 halve dagen gewerkt en daarna weer volledig (werk 3 dagen in de week). Merk dat het nu echt zwaarder gaat worden. Wij hebben ook de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig helemaal goed!! Moet vanmiddag weer naar de Gyneacoloog toe dus ik ben benieuwd.

Wij hebben de Phil & Teds duowagen gekocht in Navykleur. De babykamer wordt begin/half november bezorgd. We moeten eerst nog even flink klussen. Onze dochter, Veerle, gaat naar een andere kamer en die kamer moet nog flink onder handen worden genomen. We, nou we, mijn man + moeder gaan daar a.s. dinsdag mee starten. Daarna wil ik de kamer van Veerle nog wat veranderen en op 1 wand moet nog een ander behangetje en daarna zijn we klaar.

Zijn jullie al klaar met het kamertje(s)?

Moet nu haasten naar het ziekenhuis toe.
Groetjes, Floor

Ik had vorige week een heel verhaal getypt, drukte mijn zoontje op de aan/uit knop en was ik alles kwijt. Ik had toen geen zin om alles opnieuw te typen, dus nu pas een nieuwe poging.

Ik ben 2 weken geleden bij de gynaecoloog geweest en alles was weer in orde. De controles stellen nog steeds niet veel bijzonders voor, even een bloeddruk meten en een snelle echo en dat was het wel zo'n beetje.
Vorige week ben ik even tussendoor naar de verloskundige gegaan, omdat ik erg veel last had van mijn bovenbuik. Nu blijkt dat mijn bovenste buikspieren uit elkaar zijn gaan staan door mijn buikomvang, hierdoor heb ik dus last van bovenbuik en rug. Helaas is er niet veel aan te doen, alleen nog minder doen en nog vaker rusten.

Ik heb naast die pijn in mijn bovenbuik en rug ook veel last van mijn bekken, dus ik begin het nu allemaal wel een beetje zwaar te vinden, zeker met de zorg van Pete erbij. Ik werk nu 2 halve dagen per week en in principe gaat dit prima, ook al ben ik 's middags dan wel moe, maar gelukkig is Pete dan op het kdv en kan ik even een dutje doen. De auto staat op ongeveer 900 meter van mijn werk, maar dit was de laatste periode erg pijnlijk om te lopen. Nu mag ik gelukkig mijn auto parkeren bij de afdeling vervoer en bij de hoge pieten, dus dan kan ik weer even een  paar weken langer werken.  

Ik zei de laatste keer dat de we kleur navy hadden uitgezocht, maar we hebben de kleur army gekozen, ik was een beetje met de benaming in de war, haha. Vorige week kregen we een telefoontje dat we de Easywalker Duo mochten komen ophalen, dus deze staat nu in dozen in de woonkamer.
Vorige week zijn ze namelijk begonnen met het vervangen van onze oude kozijnen aan de achterzijde van ons huis  voor kunststof kozijnen. Woensdag zijn ze begonnen en vandaag is het eindelijk de laatste dag, ik ben die herrie en rotzooi nu wel even beu.

Wij slapen op de 1e etage aan de voorkant en de babykamer is aan de achterzijde. Op de 2e etage hebben we dan ook 2 slaapkamers, beide met een  normale muur aan de ene zijde en een schuine wand aan de andere zijde, Pete gaat hier straks slapen aan de achterzijde. Nu konden we dus nog niks doen, omdat zowel de babykamer als Pete's nieuwe kamer aan de achterzijde liggen, waar de kozijnen vervangen moesten worden.
Nu hebben we inmiddels wel 2 nieuwe ledikantjes gekocht, dus straks hoeven we deze alleen in elkaar te zetten. Ik moet nog wat beddengoed en  rompertjes kopen en uitwassen, maar verder heb ik wel alles in huis voor de tweeling.
Pete neemt zijn  ledikantje van de babykamer mee naar zijn nieuwe slaapkamer, daar staat al een grote kledingkast tegen de normale muur, dus nu moeten we nog even een manier bedenken om daar ook nog een ledikant en commode kwijt te kunnen zonder ons hoofd te stoten tegen de balk, die balk zit op ongeveer  1m50 hoogte.
Gelukkig hoeven we niet te verven of de vloeren te doen, maar alleen een beetje opknapwerk vanwege het vervangen van de kozijnen, dus het is straks alleen een kwestie van opruimen en inrichten.

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan