schaam me verloren: toch buikfoto's....

Hey Meiden!

Na alle lieve belangstelling voor mega-pens en geplande KS op de 23e.... Na veel uitleggen dat beeb al geen beebje meer is inmiddels... Na veel luisteren naar Gert-Jan dat mijn pens echt enorm is deze keer... Moest ik er toch maar aan geloven om het zelf te zien en te geloven... En niemand heeft overdreven moet ik eerlijk zeggen. Kan wel een potje janken als ik dit zo zie eigenlijk! Goed, en dan heb ik het niet over de extra kilo's die er al zaten, net als mijn riante villa achterwerk, maar echt puur en alleen die buik!
Natturlijk krijg ik dat kind er niet uit: ik kan het nu vol overtuiging zeggen! Hij hangt nog erger als de buik van het grootste hang-buik-zwijn dat ik ooit gezien heb! En geen wonder dat mijn schaambotje zeer doet als een prostituee na   een weekend wallen-werk!
Ik wil niet zielig overkomen hoor, absoluut niet, maar ik ben wel eventjes vreselijk geschrokken van dit beeld, hahahah!

Kus, Marieke

PS: Laat dit topic snel naar pagina twee verhuizen! Haal ik ze namelijk accuut van de hyves weer af eer mensen ze daar ontdekken, hihihi!

Sorry, even het hoofdje draaien...

Och meid! Ik hou m nog even hoog op de  pagina!!!! gemeen he. Wat goed dat je toch een foto laat zien. Ik herken je haast niet! Het wordt tijd dat het de 23ste is want je voelt je volgens mij echt niet fijn. (druk ik het nog netjes uit) Gelukkig kan je tegen een geintje! Nou pff je hebt echt een mega buik! En je ziet er echt lekker zwanger uit haha. Kind zijn de laatste loodjes (ja ja dat heb je al vaker gehoord) Ik leef echt met je mee!!!
Hele dikke knuffel
Esther

OOHH je staat echt bijna op knappen, maar het is bijna zover je hebt bijna je hummeltje in je armen. Succes met de laatste loodjes en ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.

Liefs sandra

Lieve Marieke,
Dit is echt niets om je voor te schamen! Ja, je hebt een enorme buik, maar schamen? Niet doen hoor! Schamen doe je je voor je gedrag, als je uitvalt tegen je kleine omdat jezelf toevallig niet lekker in je vel zit, of als je iemand in de zeik zet in een groep. Maar niet voor wie of wat (zwanger) je bent!!
Ga straks eerst genieten van je beebje (en Thomas en je man uiteraard), als dat straks allemaal weer een beetje loopt (niet letterlijk) en je weer wat lekkerder in je velletje komt te zitten dan is het   ook makkelijker om extra kilo's er af te krijgen. Maar nogmaals: niet schamen hoor!
Groetjes,
Ellen mv Julian

En zo is het maar net Ellen!!!! In die buik zit toevallig wel júllie beebje, groot of niet, het is vast het mooiste kindje dat je ooit hebt gezien (nou ja, gedeelde eerste plaats dan).

Dus: gefeleciteerd met die buik en balen ja dat het zo zwaar is, die laatste loodjes. Inmiddels kun je de dagen totdat het er is  op 2 handen tellen........... hou vol!!!

Liefs en een dikke kus op je buik! Zó, die heb je plakken..........

Susan

Dat is dan weer wel een voordeel: ben maar 5 kg aangekomen tot nog toe!
Goed, dat loopt nu iets op voorzichtig doordat ik ineens vocht ga vasthouden, maar dat is ook niet zo gek als ik mezelf zo zie, hahaah!
En een betere start om af te vallen is er niet, hihihi! Beeb weegt waarschijnlijk ook tussen de 9 en 10 pond straks denken ze in het zh...

Jeetje mina!! Wat sleep jij mee op een dag., haha..
Kan me goed voorstellen dat het geen pretje meer is!

Ik had bij Kay destijds ook een megabuik en dachten mensen dat ik een tweeling kreeg (buik van 30 kilo en dan maar 1.63 groot), dus ik hou mijn hart vast als straks nummer twee gaat komen.. Kan ik dan op jouw mentale steun rekenen? haha..

In ieder geval, of het nu een joekel van een bui is of niet, het blijft een prachtig gezicht!! En hoe gek het ook klinkt, en hoe erg hij ook in de weg zit, straks zal je hem echt nog gaan missen..

Nog even bewust van je laatste dagen zwanger zijn en dan heerlijk genieten van al het moois dat weer op jullie afkomt!

Ik kan niet wachten om  het frummeltje straks te mogen komen bekijken! Nou jij frummeltje,.. frummel

Hou je taai!!

Dikke smakkerd,

Esmé en Kay

Terug
Bovenaan