schaam me verloren: toch buikfoto's....

Hoi Marieke,

Meid ik heb met je te doen, nog even en dan wordt je verlost. Toch prachtig dat er een mooi mensje (mens) in je zit dat maakt jou buik in een woord schitterend. Dus geen schaamte, want er is echt niets over te schamen.

Liefs Nanda

zow meissie......kan me voorstellen dat het je best in de weg gaat zitten nu....pffff
ik had ook een mega buik...net als esmee was ik ook 30 kilo gegroeid en eigenlijk alleen buik....en Yoëll was niet eens zow zwaar.....

maar tis wel een mooie zwangere buik.....kunt eigenlijk wel zien hoe het kindje ligt....nou ja aan de vorm buik te zien dan....

vlgs mij mogen ze je wel eerder   helpen zeg...dit duurt toch veelste lang zow...

in ieder geval suc6

liefs denise

wow, dat is een mega-mooie buik! ja wel groot, maar gelukkig kun je de dagen aftellen en wat zul je straks ongelooflijk trots zijn!!!

heel veel sterkte met die laatste dagen...

liefs Jenneke mv Ivar

wauw!!!!!!!  

idd een beste buik.....maar wat er in zit is nog het allerbeste..

kan me wel voorstellen dat het zwaar wordt pfff, maar het is idd nog even en dan mag je je ukkie zien..

denk aan je de laatste dagen..

liefs tobi

Hoi Marieke,

ik zeg het je eerlijk: mijn mond ging open van verbazing en verwondering!! Jeumig meid dit is heftig voor je lijf, pfffff
Maar goed je bent een sterke vrouw en dat bewijs je maar weer door je pracht (de beeb maar dan nog verstopt) te showen.

Zoals de meiden heirboven: niet schamen hoor, jij hebt straks je kindje en dat doet niemand je meer wat.

Wat bijzonder dat je de geboorte datum al weet, eigenlijk. Ik hoop dat je er niet tegenop ziet. Ik zou dat wel doen want alleen van het woord ziekenhuis worden mijn knieën al week.

Mijn zus Ruth wacht nog rustig en en die denkt dat het nog wel eens februari kan worden maar die voelt zich supergoed.

Liefs Renske

ahhh dus je bent al gespot dat gaat snel..
Maar tis een mooie grote buik om trots op te zijn!!!
Heel veel succes en sterkte met de allerlaatste mega zware laatste loodjes.

Gr Kim

Terug
Bovenaan