Schattig

Wat vinden jullie nu echt schattig aan je kindje (nee niet ALLES opnoemen).
Ik vind het bevoorbeeld schattig als ze naar bed gaat. Zich lekker nestelt in haar ledikantje, met nijntje knuffelt.. en dan ineens.. boem bats.. ze slaapt!

Ook vind ik het erg leuk als ze poept. Ze is echt een heel lief meisje maar als ze gaat poepen... nou daar is niks meisjes-achtigs aan hoor, kreun steun... paars hoofd. Toch vind ik het schattig.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ik vind het heel schattig als Twan goed wakker is en je komt zijn kamer binnen, dan zet hij zo'n big smile op! Daar smelt ik echt van! En dat hij iets wil, maar nog niet kan. Dan wordt hij zoooooo boos!!!! Daar kan ik echt om lachen. En daar schrikt hij vervolgens weer van, dus houdt hij gelijk op. hahahaha

Maar toch..... ja alles wel! hahaha

Groetjes Maaike mv Twan 7 mnd

Stef is schattig als hij van mij een beetje chocolade mag en vervolgens geen genoeg kan krijgen... Hij probeert het dan met mijn hand en al op te eten... Heel schattig!

En natuurlijk als hij net wakker is en ik kom zijn kamertje binnen....smelt!

En dan nog, als hij zijn zonnebril opheeft en stilletjes in slaap valt....

Teveel om op te noemen...
Liefs Annet

Ik vindt het erg schattig dat ze haar hoofdje helemaal tegen mij aan drukt als ze moe begint worden. Ook smelt ik als ik bij de box staat en ze me een grote glimlach geeft en daarbij haar handjes omhoog doet (zo van pak me dan)

en zo is er nog veel meer...............

Groetjes sandra

Als Kay echt heel verdrietig is zegt hij heel zielig, mamamamam, en dan mag ik hem alleen troosten. Dan voel ik me superspeciaal moeder...

Bij mannen lacht hij minder snel dan vrouwen, en als er dus een vrouw tegen hem kletst, houdt hij zijn hoofdje schuin en lacht heel guitig, heerlijk toch.

Verder idd ALLES... sorry... nooit gedacht dat je zo verliefd kan zijn op je iegen kind.

Kusss Helen

Ik vind mirthe echt schattig als ze, wanneer ze blote voetjes heeft haar speelgoed steeds langs haar tenen strijkt en dan aan het speelgoed likt hihi alsof er iets lekkers op haar teentjes zit.

Jeetje, ik heb een tijdje zitten denken maar kan echt niet zo een ding opnoemen.
Ik vind alles schattig!
Maar om dan toch een ding te noemen, sinds een weekje gaat Linde niet huilen als ze het ergens niet mee eens is maar heel boos "praten" dat is zoooo schattig!!!
Ik denk niet dat Linde het zo bedoeld maar ik moet er zo om lachen.

groetjes Danielle  

Terug
Bovenaan