Schattig

Zoveel!!! ( is bijna alles of niet??)  
Maar ik smelt als ik smorgens zijn kamertje op kom, zijn oogjes gaan dan goed open en dan ziet ie me.... Voor die glimlach doe ik alles! Of als ie zich tegen me aan gaat nestelen om een hazeslaapje te doen....
en dan verder inderdaad toch: alles!

-X- marieke

Als ik thuis kom en Yoëll me met beide armen vast klampt. En met open mond over mn wang heen en heerlijk kroelen. MMMMM

Pauline

Als ik kian in bed leg, z'n speen in doe, z'n poppetje aangeef. Dan druk ie dat poppetje in z'n snoetje en doet ie z'n oogjes alvast dicht . . . whaaaahhh!

Of toen ie nog wat kleiner was ging ie tijdens het drinken rollen met z'n ogen. Zo van: 'wow mam, dit is ècht lekker!'

Liefs Nelleke

Als ze met haar handjes heel stevig mijn hoofd vastpakt en me vol overgave "kusjes" geeft en met haar neusje tegen mijn neus begint te wrijven! Als ze dan "klaar" is kijkt ze me zoooo lief aan "kijk mama, zoveel houd ik nou van jou!" Wat een rijkdom!!

liefs monique

Schattig? O, inderdaad zooo veel, maar erg speciaal is het "aaien" van Tessa. Al bijna zeven maanden lang zeggen we als we onze kat aaien, AAIEN en dan doen we voor wat aaien is.. Als ze om schoot zit en ze ziet poes en ik zeg aaien dan krijg ik een aai over mijn gezicht......(dan smelt ik echt megahelemaal)

Bij papa is het liedje 'in de maneschijn' favoriet. Als we van "trappetje door het raamkozijn' gaan en we kietelen haar dan schatert ze het uit. (het is net Ernie van Bert en Ernie, lache!)

Nu ik dit typ vind ik het gewoon jammer dat ze nu in bed ligt!!!

groete
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Nu ik lees van dat "tegen je aan nestelen".... Dat doet Tygo ook. Als hij moe is kruipt hij zowat in mijn borst/schouder. Heerlijk gewoon.

Na lang nadenken wat ik nu echt schattig vindis dit het geworden: Milan en Jorick naast elkaar zittend. de ene op zijn "relax"stoel en de ander in de wipper. En dan die interactie, het is net alsof Jorick en Milan elkaar zonder woorden begrijpen..... Dit vind ik pure liefde.

Jolanda

kayleigh geeft me ook zo'n big smile als ze wakker wordt en ze ziet me, je dag begint gelijk goed.
en als ik ga werken, gaat ze heel vaak huilen maar dan blijft ze nog wel zwaaien, het is eigenlijk heel zielig maar toch ook weer zo schattig.
en zo zijn er nog duizenden dingen die ik zo lief vindt.
groetjes steffie

Terug
Bovenaan