scheel kijkers???

Ik ben vandaag met Renske naar de huisarts geweest voor het scheelkijken. Ik had geen zin om nog een maand te wachten tot ik een afspraak op het cb heb. De huisarts vond het nog geen probleem dat haar oogspieren nog niet helemaal goed samenwerken en zag met het schijnen met een lampje geen bijzonderheden. Zolang de weerspiegeling in beide ogen maar op dezelfde plek zit dan ziet ze niet dubbel. Het advies was nog een maandje af te wachten, dan op het cb te laten kijken. En kijken wat zij er van vinden.

heyhey

ik kom net terug van het cb.
ik krijg een brief thuisgestuurd, voor de huisarts.
als ik die brief binnen heb, even een afspraak met de huisarts maken en waarschijnlijk daarna door naar de oogarts.

de arts zag het gelijk al, toen we binnen kwamen.
haar oogje trekt heel erg naar binnen.
ook nathalia  staart best veel, maar dat schijnt normaal te zijn als je een lui oog heb.
(ik  staar zelf ook heel veel)

verder gaat alles goed met haar.
qua gewicht en lengte zit ze goed, dus das mooi.

mijn arts vertelde trouwens dat nathalia maar 5 vit druppers hoef hoor.
omdat ze nederlandse is en elke dag wel buiten komt.
vaag allemaal, dat die artsen niet op 1 lijn zitten.

nou, ik ga naar nathalia, die is wakker.

liefs, do

Hoi hoi,

Noa kijkt met haar rechter oogje scheel.
Wij zijn vorige maand naar de oogarts geweest die zei dat baby's tot een half jaar scheel kunnen kijken en daarnaar moet het goed gaan.
Eerst dachten we dat het scheelkijken kwam doordat ze een breed neusje heeft maar dat kon niet volgens hun.
Nu hebben we in juni weer een afspraak uit voorzorg om in de gaten te houden of ze geen lui oogje gaat ontwikken.

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan