Hm, zonde!
als ik dat kortaf reageren zo lees, zou je haast denken dat hij je probeert te weerhouden van hem om te praten. Of dat je hoop houd of moeite blijft doen voor iets wat hij al veel langer geleden heeft beslist. En dan komt mijn werkelijke vraag: is er een ander??? Want welke gek maakt zijn partner zwanger en gaat dan iedereen tegen hem in het harnas jagen door haar te verlaten 3 maanden later?! Want hij gaat geheid hele kwade mensen krijgen hierdoor. Nou sorry maar wijs mij maar eens een man aan die dit gewoon zomaar doet...mannen zijn daarin laf en gaan alleen weg als t andere bedje al ‘opgemaakt’ klaarstaat in zo’n geval. Vechten kun je inderdaad niet alleen, en hij gaat niet meer meewerken. Jij hoort dit nu, en moet het razendsnel verwerken in wat eigenlijk jullie wen periode zou horen te zijn, waarin je rust hebt, en dan heb je ook nog een tweeling. Nou sorry maar wat een eikel. Ja hij weet al veel langer dat hij niet met je verder wilt, maar hij wilde niet de boeman zijn en je verlaten voór de bevalling. En wel nét voordat je weer moet werken zodat je nog tijd hebt om alles te regelen voor de scheiding, bahbah. Perfect timing in zijn ogen. Sorry dat ik dit zo feitelijk schrijf maar dit heb ik dus al eerder bij een vriendin meegemaakt en die gozer bleek achteraf dus al maanden een ander te hebben. Precies hetzelfde verhaal, en eerst leken ze gewoon uit elkaar gegroeid, of de druk teveel. Dus niemand zocht er kwaad in. Naja, hopelijk in jou geval niet, maar het lijkt er verdacht veel op. En mocht hij zich bedenken,....dan bedenk jij je nog maar eens 2x of je unerhaupt wel een relatie wilt met zo’n mongool die jou dit onveilige hartbrekende gevoel geeft in een van de meest emotionele tijden ooit. Met of zonder, we hebben geen vent nodig om kinderen groot te krijgen. Alleen voeding en liefde! ? en ? onder je riem, je klinkt in je verhaal nog meelevend naar hem maar dat hoeft echt niet. Je mag zeer zeker je boosheid laten voelen in dit geval! Xxx