Schema 20 weken echo's.. (vul maar in!)

Hoi Janneke,

Ik zou het je graag willen vertellen maar ze konden het niet zien....
jammer he en t grappige was dat ik dit verhaal zoizo wilde vertellen aan vrienden ook al zouden we het wel weten, ach dan hoef ik nu ook niet stiekem te jokken.

Maar goed ik heb morgen nog een echo en dus nog een kansje...

Liefs AnneRobe
Ik zag zelf wel drie streepjes in de buurt van de schaamstreek toen ze het bot van de bovenbeen op gingen meten, twee  duidelijke witte aan de buitenkant en een hele smalle middenin.....?? heb je hier ervaring mee. xxx

Dat meen je niet! Jeej das balen als je niks ziet... Wanneer mag je terugkomen?
Ik heb geen ervaring met echo's, heb alleen wel gehoord dat als je 1 streepje ziet het een jongen is en als je 3 streepjes ziet, een meisje, maar dan hadden zij dat mss ook gezien en gezegd?

Groetjes Janneke

He janneke

Nou vandaag weer een echo en ik kan t eigenlijk nog niet geloven maar deze vertelde meteen dat we een dochter zouden krijgen......!!!!!!!

Ik ben zo in de wolken dat ik hem gewoon niet durf te geloven.
Ik dacht echt na mijn twee scheetjes van jongetjes (2 en 4 jaar) dat ik alleen maar jongens zou krijgen.

Maar goed ik hou me er nog wel aan vast dat hij er ook naast kan zitten hoor. Ik heb het hem nog wel drie keer gevraagd en hij zei dat hij er nog nooit naast had gezeten....dinsdag heb ik weer een echo, ik ben echt benieuwd!

Dikke kus vauit een hoge roze wolk

He janneke

Nou vandaag weer een echo en ik kan t eigenlijk nog niet geloven maar deze vertelde meteen dat we een dochter zouden krijgen......!!!!!!!

Ik ben zo in de wolken dat ik hem gewoon niet durf te geloven.
Ik dacht echt na mijn twee scheetjes van jongetjes (2 en 4 jaar) dat ik alleen maar jongens zou krijgen.

Maar goed ik hou me er nog wel aan vast dat hij er ook naast kan zitten hoor. Ik heb het hem nog wel drie keer gevraagd en hij zei dat hij er nog nooit naast had gezeten....dinsdag heb ik weer een echo, ik ben echt benieuwd!

Dikke kus vauit een hoge roze wolk

Hey wijffie,

wat GAAF!!! Een koningsgezien dus straks voor jullie! Oh wat super meid! Tuurlijk was n jongen ook megaleuk geweest maar kan me voorstellen dat je helemaal heppidepeppie bent!

Enjoy lady!!

Lfs Janneke

He Janneke,
Ja idd we hebben dan van ieders wat, dat maakt het wel dubbel zo speciaal....
Twee jongens en een meisje.
De gyn zei dat we maart moesten gaan shoppen!! (altijd leuk)

Ik hoorde altijd dat je bij de derde als je al twee jongetjes hebt veel meer kans hebt op nog een jongen, maar goed misschien hoor ik toch wel bij die kleine kans....mazzeltje!

Kus Annerobe

Terug
Bovenaan