Schema 20 weken echo's.. (vul maar in!)

Ik sluit me hier helemaal bij aan,.. spiek ook regelmatig of er al iets bekend is van de echo's..

Wordt zelf ook al wat zenuwachtig..

Esmé mv Kay

(19,1 wk zwanger)

Ha,

20 weken echo was super !!!
Alles ok en wat kan je lekker lang kijken.Wel was de kleine nu al groot voor het aantal weken.Niet te maar gezien mijn voorgeschiedenis advies om met 30 weken controle groei te doen.Jongste woog 5300 gram.Ben benieuwd hoe het verder verloopt.
Hier nog geen bekkenklachten oid.

groetjews,Madre4

Wow dat is een flinkerd geweest. Ik heb zowiezo met 30 en 34 weken een groeiecho omdat ze bang zijn voor zwangerschapssuiker en dan blijkt je kindje ook te hard te groeien.
Ik ben ook erg nieuwsgierig hoor naar donderdag. Mijn man wil niet weten wat het wordt dus ik heb besloten het ook maar niet te vragen daar. We zien wel.

Groetjes Wilma

Ik ben ook super benieuwd naar alle jongens of meisjes verhalen hier...haha!!
Zeker nu ik zelf na twee jongens een meisje verwacht.

He Madre, woog jouw jongste over de 5000 gram.
Dat is idd een flink kind zeg.
Julian mijn oudste was ook 4485, Valentijn was weer iets kleiner. Maar goed ik was 43,5 week zwanger van Julian   en bij Valentijn net geen 40 dus dat verklaard een hoop.

Waar kwam bij jou t hoge geboorte gewicht vandaan?
Ik moet nu ook een suikercurve laten doen, ben benieuwd.
Bij mijn twee zoontjes is daar nooit wat uit gekomen maar mijn eetpatroon is bij deze zwangerschap heel anders....hihi
Ik heb nu echt heel erge behoeften aan suiker....
Bij mijn andere twee zwangerschappen kwam ik niks extra aan en was ik na de bevalling (lees keizersnede) steeds onder mijn oude gewicht.
Uhhh dat gaat nu echt niet gebeuren!

Maar goed ik ben benieuwd naar je verhaal, hoeveel kindjes heb jij dan?
x Annerobe (Femke)

Over 5 dagen mogen wij: spannend!!!!!
Naast t feit dat we reuze benieuwd zijn wat het zal worden (vooral ik eigenlijk), hoop ik vooral dat alles goed is. Hadden jullie ook wel klein beetje de zenuwen daarvan? Niet dat ik er wakker van lig maar moet er niet aan denken dat er iets mis is!
Duim, duim, duim!

Groetjes Janneke

He Janneke,

Heel veel succes over een paar daagjes!!!
Spannend he...oh ik hield het pas ook echt niet meer van de spanning. Kreeg er gewoon rugpijn en sjaggiebuien van, hihi.

We horen wel hoe t was!!
Kus Annerobe (Femke)

Hallo allemaal wij hebben de echo dus donderdag gehad. Alles was prima in orde. Alles zat op zijn goede plekje en er leek niets mis te zijn. Dat weet je natuurlijk pas echt met de bevalling. Dat werd ons ook nog even op het hart gedrukt.
Ik ben niet de slankste en daarom konden ze misschien niet alles goed en duidelijk zien. Ik weet wel dat mijn buik een beetje beurs was de volgende dag van het geduw. Nu heb ik toch al een gevoelige buik dus daarom was het vast een beetje extra.
Het was wel ontzettend gaaf om je baby zo te zien hij/zij zwom vrolijk alle kanten op ;)

groetjes weer!

Terug
Bovenaan