Schema 7 weken

he hallo,

Toen mijn dochtertje de fles kreeg kwam ze zelf iedere 3 uur. Ze kreeg toen wat meer. van 120 cc naar 150cc. De tijden zouden ook ruimer moeten worden en dat werden ze niet. Ik ben toen tegen flessentijd tijd erbij gaan 'snoepen' . Dus ze had om 1 uur gehad en ze kwam om 4 uur alweer. Ze kreeg dan de fles om 10 minuten over 4. Als dat goed ging(meestal 2 a 3 dagen) dan 'snoepte ik er nog eens 10 minuten bij. Doordat er meer tjd tussen ging zitten ging ze ook steeds meer eten. Ze is nu 14 weken en krijgt 180 cc voeding.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes ermee.

Gr. Linda
 
Hoi,

Mijn zoontje Jelte was totaal ontregeld door zijn darmkrampjes en heeft in het ziekenhuis gelegen. Daar kwamen ze met een superschema - hij is helemaal happy en vrolijk nu. Ik heb mijn verhaal bij het Zwangerforum september moeders gezet! Het is een goed vol te houden schema, je voedt nl. pas op momenten dat hij wakker is en het is toch een strak schema. Lastig uitleggen zo, lees mijn verhaal maar s!

Groetjes,

Britt
 
Hoi, je moet een beetje naar beneden scrollen, daar staat september 2005 - voor de ouders die in september 2005 waren uitgerekend. Ik heb net gereageerd, topic staat nu bovenaan!! Jannie 2910 deed het trouwens al op de manier die wij te horen kregen, misschien ken je hem ook al..
 
Hoi Caitlin,

Ik gaf eerst flesvoeding op vraag maar heb later op vaste tijden gevoed. Ik gaf eerst om de 3 uur, omdat ik zag dat ze langer niet kon wachten op haar fles. Als je ziet dat ze na 3 uur niet krijst voor haar fles, kan je haar om de 4 uur geven (of eerst nog om de 3,5 uur). Mijn dochtertje is ook vaak tussendoor wakker, maar ik toch geef haar toch om bepaalde tijden eten met een half uur speling. Soms komt ze een half uur eerder, soms een half uur later en soms  komt ze ook niet een half uur later en dan maak ik haar wel wakker. 's nachts wordt ze elke dag wakker om  04.00 uur (5 uur na haar laatste fles), maar ik geef haar dan geen voeding meer. Ik stop haar speen in haar mond en neem haar bij me in bed en ze slaapt binnen enkele minuten weer in. Soms wordt ze daarna een paar keer wakker (dan geef ik haar speen weer) en soms slaapt ze tot 7 uur door. Misschien dat ze wel een voeding zou drinken, maar ik geef het haar vooralsnog niet, want ze slaapt daarna wel weer.

Groetjes
Dees
 
Terug
Bovenaan