schema de cb werd boos aan mij ik snap er niks van?

ik ga me eigen gevoel volgen en jullie adviesen dames de cb zegt maar zomaar wat de inloopspreekuur was dicht gisteren was ik langs gegaan voor me vragen geen excuus gebied viade tlfoon ook niet ivm de verbouwing was het dicht wat me gevoel niet accepteert doe ik ook lekker niet makkelijkgezegd dan gedaan dak je wel irene ik ga me niet laten onzeker voelen alle dames   ik ben jullie dankbaar me hart lucht een beetje in dit forum echt..

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 09:25:39'));

ja dirksmama je heb gelijk eerst groente gefen en fruit daarna achter elkaar melk dan accepteer ik niet en daarom hou ik ook die schema niet aan der net heb ik weer de cb gebeld een mevrouw zij tot 12 maart die schema volgen paar theelepeltjes groente en 5   x 200. enbij de 20 maart op de consult spreken die andere mevrouw heb ik nit gesnapt eerste keer van die aansluitingfleessen gehoord vroeger waren er geen cb en dirksmama sorry ik ben nieuwsgierig van waar vandaar weeet je turkse soepen als ik het vragen mag
liefs

Ik heb een paar jaar op een school in Rotterdam Zuid gewerkt en daar kreeg ik van allerlei lieve Turkse mama's allerlei lekker eten! Mijn kinderen zaten daar ook op school en gingen als ik nog moest werken naar een van die mama's toe tot ik klaar was, en natuurlijk aten ze daar ook.
Daarom zegt mijn dochtertje nog wel eens 'yapma' als  iets iet mag  is en probeer ik nu zelf die heerlijke soepen te maken. En ze weet precies hoe je salade moet klaarmaken.

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2009 18:00:07'));

leuk hoor dirksmama dat je ook van turkse cultuur weet ik weet ook van nederlandse cultuur alle culturen zij nmooi .ik woon ook in Rotterdam Zuid

Hee, en ga je ook naar de markt op het Afrikaanderplein?
Over 3 weken ga ik weer even naar Nederland, en zeker weten dat ik daar ook naar toe ga!

Terug
Bovenaan