schema nu ?

Hier eigenlijk nog steeds hetzelfde:

06:00 uur papfles 210/7 + 4 schepjes rijstebloem
11:00 uur fles 210/7
15:00 uur fles 210/7
19:00 uur fles 210/7 + 4 schepjes rijstebloem

Om 09:00 uur allebei een potje fruit en om 17:00 een potje groente samen. (groente gaat minder goed als fruit) Heel soms slaan we ook een dagje over. Maak er iig geen probleem van.

Ben ook wel benieuwd hoe je die Liga geeft, volgens mij door sinaasappelsap heen ofzo.

Ben ook wel benieuwd wanneer je water of Roosvice mag gaan geven.....

Liefs
 
Die van 19:00 uur is dus ook een papfles.

Dean en Jack gaan alleen na de fles van 11:00 uur naar bed en slapen dan meestal tot 14:30 uur ongeveer. Tussendoor van die hazenslaapjes in hun wipper/box of kleed ofzo.

Na de laatste fles naar bed en slapen dan gewoon tot 06:00 uur. Dan begint onze dag, helaas ook op zaterdag en zondag.

Liefs
 
Hmnis ik verkruimel het en maak er een papje van met roosvicee of sinaasappelsap. Je kan het ook met fruit doen. Cb hier vond het prima hoe ik het deed
 
Nee, ik gebruik het blauwe schepje wat bij de Friso zit maar als je dat op een eetlepel gooit dan komt het wel op hetzelfde neer.....zal iets minder zijn.

Ik deed altijd 3 schepjes maar ik ben hun Friso voeding aan het afbouwen, zodat ik met 6 maanden kan overstappen op een ander merk. Friso is nu zo rot verkrijgbaar. s'avonds kregen ze een complete voeding van Friso 1 Extra en overdag een combinatie van Friso 1 standaard met Friso Extra 1.
Ben nu alles op Friso standaard aan het zetten, vandaar 1 schepje extra rijstebloem.
 
Terug
Bovenaan