schema

Bedankt voor jullie reacties, ik lees het al wel, zo slecht doet mijn zoontje het dan dus helemaal niet, 22.30 laatste fles en om 0600 krijgt hij er dan weer 1.
Heel erg bedankt meiden, en succes met jullie baby's
 
Hoi
Jouw zoontje doet het prima hoor. Onze dochter is nu 14 weken en dit is haar schedma:
7.30 200ml
11.00 200 ml
15.00 200ml
18.30 200ml
22.30 200ml

Ze drinkt die laatste nog steeds leeg dus gaan wij gewoon door. Ze weegt 5600 gram.
 
Mijn zoon kreeg tot bijna 8 maanden nog een late fles. We zijn pas 2 dagen gestopt, omdat hij wakker gemaakt moest worden (dat was altijd al zo), maar nu een tijdje daarna hard ging gillen. Dus nu laten we hem slapen.

En volgens ons cb was het prima om nog een late fles te geven. Tot gemiddeld 11 maanden krijgen ze dat, zei ze.

De verhalen lopen wel heel erg uiteen, zeg! Volg maar gewoon je gevoel, dan zit je altijd goed.

Groetjes,
Machteld
 
Hoi Diana,

Ik zou zeggen: doe wat bij jullie het beste werkt! Ik heb ook al een paar keer woorden gehad met het cb over eten en toen hebben ze op het laatst in het dossier geschreven: mevrouw zoekt het zelf uit... Vond ik niet eens erg want nu bemoeien ze zich er tenminste niet meer mee. Over die laatste fles: ons zoontje is 11 maanden en hij krijgt ook nog een laatste fles. Rond een uur of half acht gaat hij naar bed maar als we hem dan melk geven drinkt hij bijna niets. Om elf uur gaat de fles er helemaal in. Als we hem geen melk geven (na het proberen om half acht) komt hij geheid tussen 2 en 3 's nachts. Daar zitten we ook niet op te wachten dus dan maar een late fles. Wij hebben daar geen problemen mee en hij ook niet, slaapt daarna gewoon weer lekker verder. het is zelfs ook wel gezellig hoor, lekker ff met de kleine op schoot voordat je zelf gaat slapen. Ik zou me er dus niet druk over maken en gewoon je eigen gang gaan. Als hij het echt nodig heeft waarom zou je hem dan laten schreeuwen? Alleen omdat het cb het wil?

Succes!

Groetjes Patricia
 
hihihihi vreselijk dat cb echt iedereen zegt wat anders. mijn dochtertje is nu 3 maanden en ze zeiden tegen mij ja je bent de hele avond bezig met de kleine ze slapen niet voor 00.00 uur dus om 20.00 uur wat ik altijd deed was volgens hun veel te vroeg. ja daggg ik volg me eigen gevoel.
 
Terug
Bovenaan