schema

Inderdaad n half flesje geven en kijken of je de andere voedingen allemaal iets kunt schuiven naar de tijd die jij wilt, dus of eerder wakker maken of proberen iets te rekken. Ik doe Zoë ook vaak in bad als ze eerder wakker wordt. Ze heeft dan dus nog niet echt honger, want ze is heel rustig in bad...
 
Ik heb geen schema.... nou, Lucas gooit de boel 's nachts vaak om. Soms slaapt hij door en is dan om 6 uur wakker. Dan geef ik hem een flesje. Het kan ook zo zijn dat hij ineens om 4 uur 's nachts een flesje wil, zoals afgelopen nacht.

Hij krijgt wel om de 4 uur een flesje van 150cc + 5 schepjes Nestle Groeie start. Ach, ik pas me aan zijn behoefte aan. Ik kijk ernaar uit naar het moment wanneer hij lekker doorslaapt. Kreeg van de cb te horen dat dit pas rond de 5 maanden gebeurd... nog 2 1/2 maand te gaan.
 
ik ga het zeker proberen kijk ernaar wat beter te slapen , en ga dan streven om hem naar eigen kamertje te verhuizen . Maar ja geluid hoor ik toch via babyfoon mischien die maar niet aan zetten . Is dat mogelijk ? Kamer is denk net 3 meter verder .
 
Tuurlijk is dat mogelijk! Ik heb ook geen babyphone naast mijn hoofd. En ik hoor haar prima! Laat gewoon stukje van je deur open en de deur van zijn kamertje!

Succes!
 
Hier ons schema op dit moment, maar varieert ook nog erg hoor ligt eraan hoe vroeg ze wakker is

07.00
11.00
14.00
17.00
20.00
23.00


Ze krijgt 165cc voor hongerige baby's.
En heb haar alleen van 11.00 tot 14.00 beneden en van 17.00 tot 23.00 gewoon omdat ik het makkelijk vindt ivm weggaan enzo. In bed wordt ze ingebakerd. Verder heeft ze geen speen en huilt ze 's avonds haar huil uurtje en verder bijna niet.

Verder gaat ze 2x in de week in bad, en de andere dagen gewassen.

Ik ben zelf wel streng om de rust en regelmaat er in te houden want merk dat ze dat echt nodig heeft!


 
Xilyano kwam met 1,5 week om de 4 uur en sliep snachts door maar met 4 weken is hij verkouden geworden en is hij helemaal uit zijn ritme. Nu komt hij weer om de 3 uur want mijn productie was daardoor ook achteruit gegaan. Wel slaapt hij snachts door. Het is heel wisselend nu hoelaat hij wakker is dus dat bepaald een beetje het ritme.
7.00
10.00
13.00
16.00
19.00
22.00
Dit is een beetje het lekkerste ritme maar soms is hij later wakker en soms wil hij wat eerder of juist later en dan schuift alles weer een beetje op.
Hoe doen andere moeders dat die bv geven? ik vind het lastig omdat je niet altijd weet hoeveel ze binnen krijgen. Ik weeg savonds wel altijd om te kijken hoeveel hij heeft gedronken, als het te weinig is geef ik hem gekolfde melk bij.
Hij wil de laatste tijd ook veel op schoot en dan slaapt hij wel maar zodra zijn hoofd het bedje nog maar raakt gaan zn ogen wijd open en begint hij te huilen. In de kinderwagen slaapt hij super ben gisteren wezen winkelen en meneertje heeft om 1uur gedronken en kwamt toen pas om half 6 weer de hele tijd heeft hij geslapen in de wagen. Maar ik wil hem toch meer zijn bedje in eigenlijk.
 
Hey!

geloof me: je wordt echt wakker al ie huilt hoor. Vroeger hadden ze ook geen babyfoon... ik zou hem dus snel uitzetten, je maakt jezelf er zo onrustig mee: alsof ie bij je op de kamer ligt. Dus deuren dicht, dan hoor de kleine geluidjes niet maar het huilen wel.

Geniet van je rust!
 
Terug
Bovenaan