schemas doen jullie het doet de cb dat voor jullie?

Hoi Adama

Ik zou niet weten wat er mis zou zijn met je schema??? Ziet er goed uit en als je baby maar tevreden is.
Water is altijd goed hoor, als het maar niet in plaats van melk voeding is. Ik bedoel dat van de eerste en laatste fles/  voeding.
Wees niet te onzeker om iets verkeerds te doen, je hebt toch ook een groter kind?   Je doet dingen beter dan je denkt denk ik.

groetjes,Priscilla

ik geef ok de pap avond jij ookom 8 uur of zo water moe je ook niet gefen volgens de cb ze haalt genoeg voncht uit de flez zeggen ze maar ik geef toch?

Hooi, Hier een mama van een september baby die zich weinig van het cb aantrek! Volgens het cb mag mn kleine alleen nog maar de fles (hij is volgende week 6 maanden) Maar hier volgt zn schema:

7.30 uur:             Pap met een lepel (150cc melk met daardoorheen wat pap) en wat  
                              rooibos thee erbij
                                      Of een fles melk 180 cc met 6 scheppen melk

9.30 fruit:             Af en toe een stuk banaan en af en toe gepureerd. Ik maar het wel
                                      altijd vers. Meestal eet hij zo'n 1,5 stuk fruit. (mango, banaan, peer,  
                                        appel,   pruim)

12.30   fles:       180 cc water en 6 schepjes melk

Tussendoor, liga, rijstwafeltje, soepstengel met diksap

16.00 fles:             180 cc water met 6 scheppen melk

18.30 groente: 1 soort geprakte groente (pompoen, bloemkool, broccoli,

sperzibonen, bruine bonen, courgetten, worteltjes) met gepureerde

rijst of aardappel

20.00 papfles:   210 cc water met 7 scheppen melk en 4 eetlepels rijstebloem

Hoop dat je er wat aan hebt!!!

Liefs Jen

mijnkleine moestte ook flessen krijgen   en volgens de cb mag je ook geen water gefen geef jij oook water ?
ik ga ook me eigen gevoel volgen iedereen doet op zn eigen manier

Terug
Bovenaan