schema's

Morgen is Thomas 6 maanden.

Zijn schema sinds 1 week is:

7.00 flesje met opvolgmelk en pap.
08.30-09.30 slapen
10.00 fruithapje
11.00 fles
12.00-14.00/15.00 slapen
15.00 fles
16.30 beetje diksap
19.00 fles met rijstebloem

Als Thomas smiddags maar kort slaapt en hij is echt moe dan doe ik hem rond half 5 nog eventjes naar bed.

tja en dan nu het volgende probleem.. hoe pas je in zo'n schema in hemelsnaam een boterham in?

swen drinkt ook een fles tussen de middag en gaat dan slapen. hij is dan veel te moe om brood te eten...

ik geef nu af en toe 's morgens wat kleine stukjes brood als ik ook ontbijt. dus aan de smaak van brood is hij wel gewend...

Haha, ik heb hetzelfde probleem...ze heeft helaas niet echt een standaard dagritme en ik blijf een beetje worstelen met de bijvoeding. Vanmorgen had ze weinig bv gehad, dus maar geen fruit gegeven, zodat ze tenminste later wel goed zou drinken. Dat heeft ze gedaan, maar nu hebben we het fruit gemist. Als het straks tijd is voor de boterham is ze waarschijnlijk wel weer wakker. Dan maar 's middags fruit of zo. Ik kan niet zeggen dat er al veel in gaat, daarvoor biedt ik het nog niet regelmatig genoeg aan, omdat ik de juiste momenten niet altijd vind. Zal vanzelf wel beter worden hoop ik.....

Terug
Bovenaan