schema's!!!!

hey meiden

ja, laten we hem er maar weer eens ingooien: de schema's.
ik zou graag willen weten wat jullie kindjes eten en drinken op een dag.

hier nathalia haar schema

8 uur 250cc melk + boterham
10 uur koekje + beker siroop
12 uur boterham (soms 2) + beker melk
14 uur koekje + beker siroop
17,30 uur avond eten +/- 2 ons denk ik
19 uur pap fles
tussendoor drinkt ze ook nog heel veel weg aan sapjes, siroop enz de bekers die wij voor haar hebben, zijn 250 ml

nou heb ik net t cb gebeld en ze krijgt veelste veel melk. dit mag max 300 cc zijn.
daarom ben ik dus benieuwd hoe jullie schema's eruit zien.

liefs, do

Dit is het schema van Jasmijn

* 9:00/9:30 pap (+/- 200 ml. Brinta)
* 12:00/12:30 1 broodje met kaas, smeerworst, jam, pindakaas of appelstroop of i.p.v. een broodje een plak ontbijtkoek met boter
* 13:00 tot 15:00 slapen
* 15:00/15:30 1 stuks fruit
* 18:00 avond eten met een bakje yoghurt met diksap als toetje

Tussendoor heeft ze de hele dag een beker diksap tot haar beschikking en ze krijgt af en toe een koekje of een doosje rozijntjes tussendoor.
Heel soms word ze 's avonds/'snachts huilend wakker. Dan nemen we haar even mee naar beneden en krijgt ze nog een flesje warme melk.

Ondanks dat mijn man en ik heeeeeel veel melk drinken (de pakken zijn niet aan te slepen hier) is Jasmijn niet zo heel gek op melk. Ik heb een tijdje terug geprobeerd om haar een beker melk bij de lunch te geven, maar daar dronk ze haast niks van. Daar ben ik dus weer vanaf gestapt. En inprincipe krijgt ze nu genoeg zuivel binnen (pap en yoghurt).
Als ze wat ouder word en de pap word vervangen door brood 's ochtends dan wil ik wel dat ze bij het ontbijt en bij de lunch een beker melk leeg drinkt.

X Trudi

Hier de schema van Myrthe

* 8.30 beker melk 200ml vaak gaat ie niet op en een boterham alle beleg vind ze lekker dus verschilt
* Soms tussendoor een doosje rozijnen/koekje
vaker niet dan wel
* 11.30/12.00u 2 boterhammen (melk geef ik, drinkt ze niet)
* 15.30 stukje komkommer/wortel/paprika (ze eet momenteel geen groente bij avondeten, zo krijgt ze toch iets binnen)
* 18.30u avondeten verschilt echt per keer hoeveel
en daarna toetje. Danoontje wil ze niet meer dus eet vla of vanilleyoghurt mee

Myrthe krijgt dus 's ochtends melk en haar toetje. Meer wilt ze niet. Ze drinkt nog peutermelk, andere wil ze niet echt, behalve melk rechtstreeks vd boer.

Het schema lijkt aardig op die van Lenthe alleen krijgt zij niet zoveel melk, en geen pap.
Ze krijgt 's morgens en 's middags ee beker melk bij haar brood en 's avonds water bij het avondeten.

He, maar geen zorgen maken hoor, als je twijfelt moet je gewoon 't cb bellen.(Niet dat zei het altijd aan het rechte eind hebben maar qua voeding heb je wel wat aan ze.)

Succes!!!
Groetjes Roos.

hoi
hier het schema van kelwin:

-8.30 /9.00 boterham met beleg en beker siroop of melk ong. 200 cc
- 10.30 beker siroop en af en toe koekje ( koeka)
- 12.30 boterham met beleg en een beker melk (250 cc)
- 15.30 beker drinken en een stuk fruit of een koekje
-18.00/18.30 avondeten en danoontje of toetje 150 cc ong.
- 19.00 100 cc drinken (yogidrink of siroop)
en dan naar bed.
moet zeggen dat kelwin ook niet zoveel melk binnen krijgt maar wel elke dag een toetje van meestal tussen de 150 en 200 cc

succes!

Christien

Hallo,

hier het schema van Bente

7.30 1 à 1,5 boterham met beker sap
10.00 fruit en wat te drinken
12.00 2 boterhammen met bekertje melk of sap
15.00 wat fruit en/ of een koekje en wat te drinken
17.00 vaak nog een soepstengel
18.00 warm eten wat de pot schaft en een schaaltje yoghurt

Tussendoor hier geen sap meer, maar water! Als ze echt dorst heeft drinkt ze dat ook wel.

Groetjes Danielle

Hoi hoi,

Hier is het schema van ons meisje.
7.00/8.00 uur boterham en melk 130 ml
10.15 uur fruit
12.00 uur 1.5 boterham en melk 100ml
16.00 uur tussendoortje
17.30/18.00 uur avondeten en toetje
20.00 uur fles melk 100 ml.

Tussendoor drinkt ze babythee. Dit vind ze heerlijk en er zitten verder geen suikers of zoetstoffen in. Als het erg warm is dan drinkt ze ook graag water. Sapjes krijgt ze af en toe.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan