scheren

Wat dacht je van ontharingscreme of spray? Dat gaat een stuk sneller dan scheren en ook makkelijker op gevoel te doen als je het niet aan je man wilt vragen.
En idd je verloskundige heeft wel vaker een "oerwoud" gezien, die letten daar niet op.

Carolien

Ook ik laat het manlief doen. Is toch niet erg? Beter dan een oerwoud inderdaad!

Ik deed het zelf en dan gewoon alles eraf aan de onderkant. Hoefde dus niets te kunnen zien. Met die hele bloederige bende na de bevalling was ik daar erg blij mee, lekker schoon. Nu heb ik weer een mooi streepje.

Hoi.
Nou sinds kort heb ik er ook echt moeite mee ben nu 29wk2d.
Ik hou het nog wel een paar weekjes uit denk ik op gevoel krijg je niet alles weg dat heb ik nu ook, maar misshcien gaat het zittend wel beter, maar die buik blijft toch in de weg zitten. Ik heb jammer genoeg geen vriend/man die mij kan helpen en ga het ook niet aan een vriendin vragen. En die sprayen en zo lijken me ook zo duur en zo en harsen heb je ook iemand bij nodig. Vind het knap dat jullie zeker na 25 weken plus het nog kunnen doen. Voor mijn gevoel is het ook verschrikkelijk om bij mijn bevalling een hele bos te hebben. Ik wens iedereen succes ermee!!!

Terug
Bovenaan