scheren?

even een intiem vraagje: ik heb met net van onder geschoren met een scheermesje waar al scheerschuim inzit. Dit is toch niet schadelijk voor de baby? ben 22 weken zwanger.

Nee hoor, geen probleem. vindt het wel nog netjes dat het je lukt om nog te scheren met 22 weken. Ik ben al snel moeten overstappen op ontharingscreme. En zelfs dat gaat nu moeilijk. Ik ben 37 weken en zelfs met spiegeltje en zo is het moeilijk om je onderkant te zien en creme op te brengen. Maar ik moet er niet aan denken dat ik behaard ga bevallen. Ik heb al eens een nachtmerrie gehad dat ik lag te bevallen en dat de gynaecoloog vroeg of iemand een scheermesje wilde pakken omdat het te behaard was daar onder. Dus nu ik tegen het einde loop houd ik het goed bij.

Groetjes Jeanine

Nou hier nog één die het knap vind dat het je nog lukt. Ik kan niet meer over die buik heenkijken en idd met een spiegeltje schiet ook niet echt op. Ik ben nu 24 weken dus ik heb nog wel even te gaan. Maar ja je moet wat om het een beetje netjes te houden. Ik zou ook niet willen bevallen met zo'n bos haar tussen mijn benen. Ik hou het ook goed bij. Onze 1e kwam 4 weken te vroeg en wat was ik blij dat ik het goed bijgehouden had......

Groetjes van Corina

Dat kan helemaal geen kwaad hoor.
Ik ben nu ruim 27 weken en scheer ook nog, ik ga dan op de badrand zitten en duw mn buik een beeje opzij. Ik kan niet alles zien, zeker mn streepje niet meer. Maar ik doe het op gevoel, ik heb liever een scheven streep dan stoppeltjes staan, hihi.
Zeke rmet de bevalling moet het netjes zijn daar onder. Maar als ik me niet scheer heb ik er last van, die stoppeltjes prikken en iriteren dan.

bedankt voor de fijne reacties. Ik wil het inderdaad ook allemaal netjes bijhouden, dus het zal straks idd wel scheren met een spiegeltje worden, nou ja geeft ook niks, als het er maar een beetje netjes uitziet daar!
Liefs

ik begin er niet aan..scheren.. heb t wel gedaan, maar t jeukt mij te veel en vind t te veel gedoe om t bij te houden..
kan nu amper mn kont goed vegen, laat staan met een scheermes erbij....

Werk zelf in de zorg en heb meer "baal dan kaal" gezien om zo maar te zeggen...

Terug
Bovenaan