scheren?

ohja dat scheren, ja met 22 wkn wil het nog wel lukken maar dalijk met een echte dikke buik.Ik doe het dan gewoon op gevoel.T zal toch moeten gebeuren, bij mij jeukt het juist wanneer het niet geschoren is en vind het een stuk frisser zo.Gewoon elke douchebeurt bijhouden dan is het werk van enkele seconden hoor!Misschien kun je een krukje of iets in de douche zetten en schuin erop gaan zitten als je buik straks groeit, wellicht gaat t dan makkelijker.Maar van die schuim of iets kan echt geen kwaad hoor,maak t daarna anders maar schoon met lactacyd ofzo

1 advies :
als je buik te dik wordt en je niet goed kan zien wat je scheert, stap dan over op ontharingscreme.
De eerste 2 a 3 keer gaan nog niet alle haren weg omdat ze te stug zijn. Maar daarna werkt het prima. Pas wel op dat je de creme niet te lang laat zitten, dat doet erna echt wel pijn.
Maar de creme is wel makkelijk als je een dikke buik hebt. Normaal ben ik een voorstander van scheren, maar nood breekt wetten, hahahaha.

veel succes allemaal

Pfff.. daar scheren begin ik ff niet aan, daar begin ik wel weer een maand voor de bevalling weer mee zodat 't netjes is dan.
M'n benen doe ik nu trouwens op het laatst voor ik uit bad ga. Zittend in bad m'n benen scheren gaat een stuk makkelijker nu.

Mischien vinden jullie dit raar maar ik laat mijn partner het doen,vind hij ook nog leuk ook.
Groetjes San33. 26 weken zwanger van nummer twee.Mamma van Tessa 7jaar.

en wat betreft epileren? is dat ook prima?
natuurlijk wel een brom apparaatje.
Hierdoor blijft het ook een aantal weken weg, ook al is het wel wat pijnlijker.

Terug
Bovenaan