Af en toe laat ik een filmpje zien omdat ik het dan zelf leuk vind om te laten zien. Vaak heeft het dan ook wel waarde. Dat vindt ze reuze interessant (ruim een jaar). Mijn man zit wel eens met haar op de bank naar Bumba te kijken (samen dus).
Het is gewoon niet echt een activiteit geworden. Ik kan haar tijdens het koken bijvoorbeeld een boekje laten lezen of ze gaat met speelgoed spelen, meestal in de box. Dan heeft ze wel veel mijn aandacht nodig maar ik heb daar zelf geen problemen mee.
Tijdens het eten zou ik ook absoluut nooit toestaan! Wij 'mogen' zelf ook geen schermen aan tafel. Af en toe een momentje voor jezelf of elkaar zonder afleiding.
Het is maar net wat je belangrijk vindt. Eten zonder gezeur is natuurlijk ook echt wel wat waard.
Ons meisje is wel totaal geobsedeerd door onze telefoons, maar ja dat is logisch want ik zit er ook de hele dag naar te kijken. Meestal laat ik gewoon zien wat ik doe, hoort toch bij het leven, of ik zet de camera aan.
Ik zet bijvoorbeeld wel regelmatig muziek aan, dan gaat ze dansen en heeft ze ook veel lol ?