scherpte van de echo

mij is verteld dat het ook aan je buikwand kan liggen, vet weefsel of een dikke huid gewoon.
bij mij moest ze heel hard drukken om het duidelijk te krijgen. ik ben helemaal niet echt dik. dus waarschijnlijk is het gewoon de dikte van mijn huid/vel die de onduidelijke echo foto's geven.
jammer maar ik was allang blij dat alles goed is.

ok hier de oplossing!!

behalve vet of huid ligt het nl ook aan de stand van je baarmoeder!!
bij mij zeiden ze nl dat het kwam omdat ik vet was, ok ik heb een buik maar vrouwen met dikkere buiken hebben betere echo's

Als je baarmoeder ver weg ligt en je bent nog niet zo ver, heeft een pretecho niet zoveel zin hoor meid, daar zie je niet vele meer dan bij de gewone echo's

ik kwam erachter toen ik een baarmoederhalskankeruitstrijkje moest.
mijn baarmoeder ligt diep en ver
ongeveer in mijn wervelkolom, dus dat is de oorzaak. Ze bleef zo diep totdat mijn ontsluiting echt ver was, want de verpleegkundigen konden amper voelen hoeveel ontsluiting ik had, haar kopje lag ervoor.

misschien dat ze betere echos via mijn rug krijgen hahaha

9 maanden lang 8 echo's gehad en allemaal vage vlekken. pretecho is dan zonde van je geld, de 20weken echo is dan het beste wat je zal krijgen

Bij deze zwangerschap hebben ze een interne echoapparaat, een dunne staaf die mijn vagina ingaat en tadaaa geweldige mooie echo's

we ervaren onze echo's alsof het de 1e keer is.
12 weken en we konden alles zien!

vraag je vk hierna of zoek eentje die het wel heeft.

voor de 20wekenecho moesten we toen naar het ziekenhuis, naar een officiele echoscopiste, maar als die dit keer weer hetzelfde doet ga ik een klacht indienen. bij Mara heeft ze heel hard moeten drukken (de placenta lag ook nog aan de voorkant) en dat deed pijn en mijn navel scheurde uit. Voor een officieel gespecialiceerd bedrijf kun je toch verwachten dat die ook een interne echo hebben en weten wat ze doen?
Maar de 1e keer ben je zo onzeker en draait het om de echo of alles goed is, dan heb je geen ruimte om te denken aan hoe het zou moeten zijn.

groetjes sabine

Terug
Bovenaan