Schiet mij maar lek .....

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik ben nu 3 dagen overtijd. Gister middag heb ik een test gedaan. Helaas was ik iets te onzorgvuldig en heb het venstertje een beetje nat gemaakt (niet helemaal). Maar de uitslag van deze test was positief. Nu heb ik vanochtend met dezelfde merk test weer gekeken en nu was ik niet zwanger..... Alles symptomen heb ik;

Vaak plassen
Steekjes in de buik
Soort spierpijn of bandenpijn in de onderbuik al 2 weken
Moe
Zere tepels zo'n 2 weken
laatste week honger gevoel
Nu soort van plopjes en net of tikt er iets tegen de buikwand
dag na mijn nod een druppel bruin bloed verloren en verder niets
Veel vocht verliezen (vaginaal)
geen ongi gevoel
Opgezette buik en elke broek zit niet lekker

Ik moet even mij verhaal bij jullie kwijt, ben bang dat de duivels toch zullen komen

Als ik jou was zal ik gewoon effe langs de dokter gaan en het daar effe testen, misschien dat het dan allemaal wat duidelijker word....
En hopelijk ben je toch gewoon zwanger.....Want zo aan je symtonen te lezen lijkt het er wel op, maar je weet maar nooit lichamen houden ons vakert voor gek....

Liefs Chahidaatje

Hey,

Inderdaad een vreemd verhaal, maar het is wel belangrijk dat je de test niet te nat maakt. Omdat hij anders een verkeerde uitslag kan geven. (ook weer niet te kort natuurlijk...) En die steken die je in je buik voelt kunnen volgens mij niet bandenpijn zijn. Dat begint als je baarmoeder gaat groeien... Had dat zelf rond 12 weken zwangerschap. Anders moet je nog een paar dagen wachten, en  dan nog eens een test doen. Als ik ongi moet worden is mijn buik ook altijd opgezet.. Wil je natuurlijk niet depri maken, maar het is allemaal mogelijk. Hoop het niet voor je natuurlijk. Sterkte ermee.

Kus

ik wil lyanneke niet afvallen hoor,maar ik had met mn vorige zwangerschap al sinds 1 week na de eisprong(bevruchting) trekkerige,jeukerige,stekerige buikpijn boven mn schaambeen.volgens de verloskundige dus bandenpijn.de stand van je baarmoeder verandert al vanaf de eerste week.ik hoop voor je dat t raak is!!afwachten maar.
ik heb het nu trouwens ook weer,maar heb volgens mij pas maandag mn eisprong gehad.dus het kan wel iets anders zijn.maar aangezien je overtijd bent....ik hoop t voor je.veel geduld toegewenst en hou ons op de hoogte!!
groetjes kari

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reactie's.
Zelf had ik inderdaad ook gelezen dat bandenpijn vanaf de 1e week na nod mogelijk is. Het is moeilijk voor mij om uit te leggen wat ik voel. Nu heb ik de laatste 2 dagen ook last van een soort zij steken gevoel. Het zit nu dan niet echt onder in de zijn maar wat meer richting de buik. Terwijl ik niets bijzonders doe. Ach ja mijn geduld word aardig op de proef gesteld. Ik hoop in ieder geval, als ik niet zwanger ben dan mijn duivels gauw zullen komen. Zou het jammer vinden als ik een cyclus zou hebben die erg lang gaat duren....Zit nu op dag 35 (3 dagen overtijd)

Ik hou jullie op de hoogte. Ik zal hoogstwaarschijnlijk eind deze week nog eens testen.

greetz zoé

Kari veel succes!!! wie weet is het dit maal ook raak voor je!

dankje!!je kwaaltjes komen me echt verdacht bekend voor hoor meid.die lage buikpijn en steken in je zij.hoe is je temperatuur?mij viel het op dat ik    1 dag voor mn nod 37.4 had.bij sommige mensen is dat normaal,maar meestal is t rond de 36,5/37.je kan er niet veel mee,iedereen heeft een hogere temp na de eisprong,maar als je zwanger bent word t nog iets hoger.als je je gewoonlijke temperatuur niet weet zegt t niet zoveel,maar het geeft wel goede moed!!mij althans.nu tenminste,vorige keer viel t me wel op,maar dacht dat ik niet zwanger was.wel dus.dus nu kijk ik elke ochtend even naar mn temp.
good luck!!

Terug
Bovenaan