Schiet mij maar lek .....

Kari mijn temp heb ik niet echt bijgehouden. Dit zou sóchtends moeten. Wel heb ik het sávonds getest en er waren pieken bij van 37.2 Maar ja zegt weinig. Vanochtend was de 1e keer dat ik in bed lag en mijn temp gemeten heb 36.2???? Nou daaruit haal ik weer dat het niet zo is. Ja ja je moet er wat voor over hebben he.

ik weet neit wat ik moet denken maar heel veel van jou symptomen komen overeen met de mijne inclusief de hubbeltjes.
vanaf vandaag is er misselijkheid bijgekomen, heb geen zin om echt te eten, en voel me vol, maar wel hele tijd trek in lekkere dingen.
maar ik heb mijn nod nog neit gehad
sterkte laat iets weten he

hoi hoi

ja zo wordt je dus niet veel wijzer...
zal nog ff afwachten,en als je dan nog niet ongi wordt nog ff een testje doen!!!
maar ja dat wachten dat is nou niet zo leuk....zal aan je denken.
we hooren het wel.

xxxtam80 (ronde12)

Hoi...

fijn he als je lichaam zo op je laat wachten, pfff....en die pijn in je buik (echt onderin) heb je dat ook maar aan 1 kant?? Ik heb dan wel morgen of overmorgen pas mn nod, maar heb dus ook al ruim n week zo'n steken in mn buik, echt onderin dus...vh wknd nog erger geworden...stél dat t bandenpijn is, kan t dan dat dat steeds pijnlijker wordt??

Hopelijk wordt je snel uit je 'lijden' verlost en test je posi!!

Succes!!!!

xx

quote: MellaBella reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2006 19:57:33'));

Hoi...

fijn he als je lichaam zo op je laat wachten, pfff....en die pijn in je buik (echt onderin) heb je dat ook maar aan 1 kant?? Ik heb dan wel morgen of overmorgen pas mn nod, maar heb dus ook al ruim n week zo'n steken in mn buik, echt onderin dus...vh wknd nog erger geworden...stél dat t bandenpijn is, kan t dan dat dat steeds pijnlijker wordt??

Hopelijk wordt je snel uit je 'lijden' verlost en test je posi!!

Succes!!!!

xx

Hoi hoi,

Ja aan de linkerkant maar ik heb ook een soort spierpijn gevoel (net of ik te hard gesport heb) in het midden onderin. Bandenpijn zal misschien wel erger kunnen worden omdat je buik zal groeien. Maar hoe erg weet ik niet!

Jij ook succes

Allemaal bedankt voor jullie reactie, lief dat jullie aan me denken. En natuurlijk laat ik iets weten zodra ik meer nieuws heb!

Voor iedereen succes toegewenst! Duim ook voor jullie

Terug
Bovenaan