schiet mij maar lek.......

A

Anoniem

Guest
hallo,

schiet mij maar lek ja. dan denk je dat je  je lichaam snapt, weer niet. ik ben in september gestopt met de pil. toen cyclus  van 36, 33, 38 en nu zit ik al op dag 50!!!!!! ik heb al een hele tijd een opgezette onderbuik, en last van afbrekende nagels en rommelende darmen.  verder niet echt ergens last van. gister avond dacht ik ook echt dat het nu raak was, maar net getest en niet dus. ik baal hier echt ontzettend van!!!!! ik heb ook niet het gevoel dat de rd's er aan zitten te komen.

ik moest het ff kwijt...

Hoi. wat vervelend is dat he? Denk je idd je cyclus te weten krijg je dit.
Ik heb dat ook gehad. Altijd tussen 30 en 33 dagen en ineens 48 dagen! Ik snapte er ook niks van.
Ik hoop voor je dat je snel ong. wordt, en dat je weer verder kunt.

groetjes

Hoi, ik heb ongeveer hetzelfde. Ben 11 dec gestopt met de pil, 15 dec ongi toen 10jan weer ongi (na 26 dagen) en had dus uitgerekend dat mijn NOD afgelopen disndag 5feb was.

Geen RD...dus ineens dacht ik dat ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn. Had/heb alleen geen verschijnselen dus leek me sterk. De 7e 's ochtends getest (predictor) en helaas...

Mijn cyclus is vandaag al op dag 32. Hopelijk komen de duivels snel of beter nog: ben ik toch zwanger. Denk het niet...

Ik duim ovor jullie!!!

ja, ik hoop nu eigenlijk ook eerdaags de rd's te krijgen, dan kun je tenminste door. maar ik ben er ook achter dat mijn moeder en zus PCO hebben, en dat kan ergelijk zijn. dus ik sta in dubio of ik hiermee nu naar de dokter zal gaan. want als ik dat wel heb, kan ik lang wachten op een eisprong.

ik heb wel al een hele poos een erg opgezette buik, jullie ook? en dan ook vooral de onder buik, terwijl die anders vrij plat was.

greetz lizzy

quote: lizzy82 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2008 09:19:53'));

hallo,

schiet mij maar lek ja. dan denk je dat je  je lichaam snapt, weer niet. ik ben in september gestopt met de pil. toen cyclus  van 36, 33, 38 en nu zit ik al op dag 50!!!!!! ik heb al een hele tijd een opgezette onderbuik, en last van afbrekende nagels en rommelende darmen.  verder niet echt ergens last van. gister avond dacht ik ook echt dat het nu raak was, maar net getest en niet dus. ik baal hier echt ontzettend van!!!!! ik heb ook niet het gevoel dat de rd's er aan zitten te komen.

ik moest het ff kwijt...

Hoi Lizzy,

Ik kan je helaas de hand schudden. Ik heb in begin september de implanon laten verwijderen. Pas na 56 dagen mijn eerste menstruatie (als je het zo kan noemen, veel minder dan normaal). Toen 31 dagen, toen 34 dagen en nu zit ik op dag 51. Gisteren nog een keer gestest, maar helaas.
Nu maar hopen dat die rooie duiveltjes snel komen. Want ook ik heb constant een gevoelige buik, af en toe wat opgezette borsten. Bah!
Ik baal dus met je mee.
Hopelijk komen ze snel en kunnen we op naar de volgende ronde!

Groetjes Suus

pief poef paf!
Snap je probleem helaas, heb zelf ook een onregelmatige cyclus. Om gek van te worden.
Misschien heb je te vroeg getest?
Ik had met mijn zoon op vakantie al het idee het is raak. Kreeg mijn broek niet meer dicht opgezwollen buik onder de pukkels, thuis gekomen meteen getest niets. Ik balen. Week erna wel een mega positieve test!
Dus wieweet moet je gewoon nog ff wachten. Succes

ik hoop ook steeds dat ik te vroeg heb getest. maar ik heb nergens last van, alleen dus een behoorlijk opgezette buik, en idd ook pukkel, vooral op de schouders en langs de haarlijn. 22 dec. 1e dag laatste ongi. dus het kan haast niet dat ik nu zwanger ben, dan had ik toch allang positief moeten testen?

maar het doet me soms toch goed om even op het forum te lezen, dat je niet de enige bent.

lizzy.

als jullie het goed vinden sluit ik me ook even aan bij jullie!
Ik heb al paar maanden een cyclus van rond de 35 dagen.....nu zit ik vandaag op de 44 dagen!
Ik hoor een paar van jullie al over rond de 50 praten! aaah, dan zakt de moed me echt in de schoenen.ik kan dus ook gewoon nog gewoon ongesteld worden!!!!(??)!!!! ik hoop het niet, maar wil me er ook nog niet teveel op focussen dat ik wel zwanger ben!!!
Balen is ook dat ik ziek ben en nu even niet werk....erg veel kan nadenken dus!!!(En checken, ongesteld geworden of niet????)
wanneer gaan jullie weer testen?!!
ik hoop het te kunnen volhouden tot zaterdag (ben dan 49 dagen....."2 weken overtijd"......)
we'll see, succes meiden met wachten en hopen!!Groetjes, Pammie

Terug
Bovenaan