schiet mij maar lek.......

ja joh, kom erbij.
ik test nu bijna elk weekend, want we willen wel samen testen, en doe het altijd met ochtendurine. de eerste keren was het nog best spannend, maar nu ga ik er al vanuit dat ik toch niet zwanger ben. maar ik ben nu bang dat ik de  niet meer krijg. ik heb nu steeds in mijn hoofd dat die eerste drie keer van het ontpillen was, en dat ik misschien wel PCO heb. maar ze zeggen dat je pas na een jaar naar de HA hoeft, en dat ie er eerder toch niets aan doet.

idd. als je thuis bent spookt het veel meer door je hoofd., gelukkig ben ik nu lekker veel aan het werk.

quote: lizzy82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2008 19:15:02'));

ja joh, kom erbij.
ik test nu bijna elk weekend, want we willen wel samen testen, en doe het altijd met ochtendurine. de eerste keren was het nog best spannend, maar nu ga ik er al vanuit dat ik toch niet zwanger ben. maar ik ben nu bang dat ik de  niet meer krijg. ik heb nu steeds in mijn hoofd dat die eerste drie keer van het ontpillen was, en dat ik misschien wel PCO heb. maar ze zeggen dat je pas na een jaar naar de HA hoeft, en dat ie er eerder toch niets aan doet.

idd. als je thuis bent spookt het veel meer door je hoofd., gelukkig ben ik nu lekker veel aan het werk.

Daar heb ik dus ook al aan gedacht. Endometriose of PCO. Misschien een te snelle conclusie, maar als ik verder nadenk, zou het best kunnen (hoop natuurlijk van niet).
Ik wil wel over een maand, als ik dan nog niet ongi ben, naar de HA. Ik ben ook alweer 34, dus de jaartjes gaan nu ook wel een beetje meetellen. En ik ben zulke lange cyclussen niet gewent. Ook heb ik de laatste tijd erg veel 'vage' buikklachten.
Voor mij nu dag 53 en nog niks. Ik test nu ook steeds in het weekend. Niet dat ik er nog vanuit ga dat ik zwanger ben, maar ja.

ik zit nu op dag 58 en nog steeds niks te merken. vrijdag ben ik vrij, dus dan ga ik waarschijn lijk langs de huisarts. ik ben het wachten nu wel zat, en misschien kan ik dan ook weer goed slapen. want ik slaap heel slecht de laatste tijd, doordat mijn hoofd de hele dag bezig is met zwanger worden.

bij jullie nog  gekomen?

Terug
Bovenaan