Schieten jullie al op met de baby uitzet?

He hoi,

Nou wij zijn nog lang niet klaar,sterker nog, er is nog geen eens een kamer voor de baby.
We zijn wel al een tijd aan het verbouwen, maar dat valt dus uiteindelijk vies tegen.
Gelukkig hebben we nog even te gaan en krijgen we veel hulp,dus ik heb nog steeds goede hoop dat het wel optijd af komt.
Verder heb ik eigenlijk weinig spullen nodig, ga een hoop gebruiken van de eerste 2.
Heb alleen een nieuwe wagen angeschaft en wat kleine kleertjes.
ben nu ook nog opzoek naar een bakfiets, dat lijkt me echt helemaal leuk,om straks rond te fietsen met drie koters in een bak. (heb ook geen rijbewijs,dus is ook gewoon wel handig)

Nou jullie ook veel succes nog met alles regelen en aankleden.

groetjes Berdien

Het schiet nu wel al op, we hadden het kamertje waar onze dochter naar toe verhuist al geschilderd en zaterdag kunnen we de meubels ophalen. Eind april gaat ze dan voor het eerst slapen in haar nieuwe bedje en kan ik de babykamer weer inrichten met de kleine ieniemienie kleertjes en het badje, etc.
ALs je er zo mee bezig bent vind ik het steeds spannender worden!

Soucky

Hoi hoi,

Ja, wij zijn ook druk bezig met alles. Sinds een week hebben we ons kamertje in huis. Staat ook al in elkaar en op de goede plek. Nu de aankleding nog. Dat wordt nog ff klussen, want we willen van alles zelf maken. Mijn man is zich nu op het maken van een lamp aan het storten en ik ga van hout een groot figuur maken voor aan de muur. Tenminste, dat wil ik proberen. Maar nu het kamertje er staat, wil ik het liefst meteen druk aan de slag. Maar we moeten nog zo veel. Heb nog een heleboel spulletjes nodig en we zijn ook nog bezig met geboortekaartjes. Op zich hebben we nog wel even (nog 11 weken voor de uitgerekende datum) maar de tijd gaat toch best wel snel.
De kinderwagen staat in de woonkamer. Wel een raar idee dat daar over een aantal weken een klein mensje in ligt. Het is en blijft gewoon een bijzonder idee!!!

Groetjes., Miranda

Ja, eindelijk begonnen nu de bedjes en de commode geleverd zijn! Wel een gek idee dat daar straks twee kleine babietjes in dat kamertje liggen hoor. Moet nog wel kleertjes, aankleedkussen, badje, schilderijtjes enzo kopen, maar het begin is er eindelijk!!

Grappig dat hier meerdere zwangeren zijn die in een verbouwing zitten. Wij hebben het er bijna op zitten. Nog gordijnen op de hele eerste verdieping en wat laatste klussen door de loodgieter volgende week vrijdag en dan zijn we er. Dan is alles met 5 weken nog erg snel gegaan. De nieuwe badkamer is echt genieten en ook de babykamer heeft nu al een mooie kleur en er staan wat spulletjes in. Nu eindelijk tijd om te shoppen. Eerder stond ik het me ook niet toe want het is niet leuk om iets te kopen en het dan in het stof te moeten zetten.

Succes allemaal met verbouwen (ja, het duurt altijd langer dan je dacht en dat levert zeker als je zwanger bent extra stress op). Het is voor het goede doel :).

Monika

Bij ons schiet het niet echt op zeg maar.. Wij zitten thuis nog midden in een verbouwing en onze babykamer is pas met een week of 4 klaar, dan nog inrichten! Dus dat duurt nog eventjes... Maar ik heb er echt zin in! ;-)

Wel zo goed als alle spulletjes zijn binnen.. Alleen nog een matrasje en de dekentjes enzo.. Dat ga ik pas halen als het ook echt ergens kan liggen! Anders wordt het echt vies en stoffig en dat is niet de bedoeling..

Hallo Allemaal,

Ol ik ben zwanger van een juli kindje. Het gaat allemaal super en heb energie voor 10. De kamer van Frummel i.o. is behangen geverfd en wat al niet meer. Vandaag zijn de meubels gebracht alleen 1 probleem de commode past niet door het trapgat. Maar ja dat wordt ook weer opgelost. De kamer wordt wit met zilveren accenten. En de box is zwart en de bugaboo antraciet met net niet wit. Komende week wordt de kast en commode geverfd en dan kan ik gaan inrichten en afstylen. Heb nog niet veel kleertjes gekocht. Over twee weekjes ga ik met vakantie en ga ik lekker shoppen voor Frummel.

Nou ik hoop at het met jullie ook allemaal goed gaat, en tot de volgende x.

Terug
Bovenaan