Schijnzwanger of echt zwanger?

Ik ben de 23e ongesteld geworden, dus 23 December. Deze heeft 8 dagen aangehouden dus tot 31 ongeveer. Was een rare menstruatie dat wel eerste dag heel klein beetje bloed heb k normaal nooit en volgende dag was het echt heftig dus zou een miskraam geweest kunnen zijn. Als ik terugreken zou mijn ovulatie op 8 jan plaatsgevonden moeten hebben, maar voor mijn gevoel was dit op 5 jan want heb ongeveer op 4 jan een lichte ovu test gehad dus licht positief. Ook was de 5e mijn baarmoeder een stuk zachter en kwam veel afscheiding sorry voor vieze praatjes. Dus gister kleine bloeding gehad, echt minimaal maar kon oon een wonje zijn. En sinds eergisteren, gister en vandaag heel erg veel borstpijn en rare steekjes in mijn baarmoeder. Ik hoop zo dat het nu raak is!
 
Heb je de test wel binnen de aflees tijd afgelezen? Zwangerschapstesten reageren namelijk op hcg en dit maak je pas aan na de innesteling. De innesteling vind ongeveer een week na bevruchting pas plaats.
Als je de test dus niet binnen de aflees tijd heb afgelezen kan dit een droogstreepje zijn. Heb je de test wel binnen de aflees tijd gelezen dan kan het zijn dat je daar voor al zwanger bent geraakt. 
 
Terug
Bovenaan