Schijnzwanger?????

Hoi dames,

Nou ik zal effe bij begin beginnen, ik ben in 2006 in de medische molen gekomen om zwanger te worden, in dat jaar ben ik Alhamdoullilah zwanger geraakt van mijn kleine doormiddel van een IUIbehandeling en Clomid...
Aangezien ik moeilijk zwanger kan raken wat ligt aan mij en mijn man...

Ik ben nu vorige maand zwanger geraakt spontaan, was zo blij kon mijn geluk niet op.
Tot dat ik vorige week vrijdag begon te bloeden, ben naar de dokter geweest en heb de testen ook mee genomen, aangezien het een licht streepje was op de zwangerschap testen(had er namelijk 2gedaan)....
Ze zei dat het kon zijn dat ik ook Schijnzwanger was, maar hoe kan zoiets ik bedoel ik voelde me gewoon echt zwanger, want ik zelf had de test gedaan omdat mijn borsten steviger waren en de tepels ontzettend pijnlijk waren, wat ik ook bij mijn eerste zwangerschap had.

Of ze zei dat het een te vroege miskraam was maar wat ze niet echt dacht...
Ik zelf weet gewoon zeker dat ik zwanger was en gewoon een miskraam heb gehad...

Weet iemand wat meer over Schijnzwanger zijn, wat dat ook mag inhouden, ik bedoel een streepje komt denk ik niet zomaar zonder HCG hormoon lijkt me...
Ik vreet me gewoon iedere keer op als ik erover nadenk, en kan het gewoon niet met rust laten..

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden....

liefs mij.

schijnzwanger bestaat helemaal niet bij mensen alleen maar bij dieren.
althans dit heeft mijn gynaecoloog ooit eens verteld.
Hij zei dat dit absoluut onmogelijk is bij mensen...
en zeker als je een streepje had, of die nou vaag was of niet, het HCG hormoon krijg je alleen bij zwangerschap.
Ik denk eerder dat het een miskraam was...

sterkte ermee!

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2008 15:13:37'));

schijnzwanger bestaat helemaal niet bij mensen alleen maar bij dieren.
althans dit heeft mijn gynaecoloog ooit eens verteld.
Hij zei dat dit absoluut onmogelijk is bij mensen...
en zeker als je een streepje had, of die nou vaag was of niet, het HCG hormoon krijg je alleen bij zwangerschap.
Ik denk eerder dat het een miskraam was...

sterkte ermee!

Hoi puurgenieten,

Bedankt voor je reactie, was al bang dat niemand ging reageren...

Ja dat dacht ik dus ook dat het niet bestond, had er ook nog nooit eerder van gehoord, tot zei erover begon...
maar ik zei ook van hoe verklaar je dan de 2de streepje zegt ze ja dat kan, de zwangerschapstest is ook niet 100% betrouwbaar....

Het was geen assistent gewoon een waarnemend dokter, want mijn eigen dokter was er niet....
Mijn man denkt dat de dokter gelijk heeft omdat tja een dokter kan geen ogelijk hebben, en het was ook wel een licht streepje..
Ik zelf voelde me best klote want de dokter en mijn eigen man gelooft geen eens dat ik zwanger was....

Weet iemand toevallig ook bij een miskraam, of dokters nacontroles normaal doen, zoals kijken naar de waarde van je HCG of doen ze dat alleen als je verder in een zwangerschap bent???...

liefs Cha

je kunt natuurlijk altijd even een verloskundige of gynaecoloog bellen, voor de zekerheid.

helaas werk ik niet meer op de dokterspost, anders had ik het even nagevraagd aan een paar huisartsen.

x

Wat een rare dokter?!?!
Snap niet dat hij over een schijnzwangerschap begint. Als ik je verhaal lees heb je een miskraam gehad. Mensen zijn volgesn mij wel eens schijnzwanger maar die doen geen test. Die worden niet ongesteld omdat ze zo graag zwanger willen zijn en durfen geen testje te doen.

Veel sterkte en ik zou gewoon voor gesprek nog naar je eigen huisarts gaan.

Groetjes

Janneke

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2008 21:17:14'));

je kunt natuurlijk altijd even een verloskundige of gynaecoloog bellen, voor de zekerheid.

helaas werk ik niet meer op de dokterspost, anders had ik het even nagevraagd aan een paar huisartsen.

x

ik had toen ik een die miskraam kreeg eerst een verlos gebeld, maar die zei omdat ik nog geen eerste afspraak had gehad ik gewoon naar de dokter moest gaan, ik werd echt van kastje naar muur gestuurd...
Oh jammer het was zeker handig geweest, nou ik zelf heb een afspraak nu gemaakt volgende maand   bij de fertiliteitspoli, dus ik vraag het daar wel aan die arts..
In ieder geval thanx voor je antwoorden

quote: mam12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2008 21:19:52'));

Wat een rare dokter?!?!
Snap niet dat hij over een schijnzwangerschap begint. Als ik je verhaal lees heb je een miskraam gehad. Mensen zijn volgesn mij wel eens schijnzwanger maar die doen geen test. Die worden niet ongesteld omdat ze zo graag zwanger willen zijn en durfen geen testje te doen.

Veel sterkte en ik zou gewoon voor gesprek nog naar je eigen huisarts gaan.

Groetjes

Janneke

Dat is dus precies wat ik dacht dat je schijnzwanger bent als je wel veel symtonen hebt alleen niet zwanger bent, maar goed sommige dokters sporen volgens mij niet....

Terug
Bovenaan