Schimmelinfectie iemand tips?

Ga aub naar de huisarts! 

ik heb het begin zwangerschap ook gehad.. vrij snel antibiotica gehaald maar toch nog 2 weken gehad!!! En schimmel is hardnekkiger in een zwangerschap dan buiten een zwangerschap!! 

ik heb altijd vrij snel een schimmel.. altijd al gehad.. ben down there heel gevoelig! Nieuwe bed partner en dan weet ik al ik krijg een schimmel! 

neem alles in je zwangerschap serieus! Ik ben normaal geen dokter loper maar nu ik zwanger ben doe ik t wel.. je moet namelijk nu niet alleen aan jezelf denken maar ook aan je mini mensje die in je groeit.. 

Even reagerend op melkmeisje die zegt dat je nooit een vaginale douche moet gebruiken.. Is echt niet waar. Als ik na het vrijen met mijn man dat niet doe heb ik gegarandeerd een schimmelinfectie. Juist dan raakt mijn ph waarde uit balans. Dus spoelen als het nodig is hoor! En idd, naar je ha voor advies!

En dan moet ik weer even reageren, want Melkmeisje heeft zeker wel gelijk. Elke vorm van vaginale zeep brengt je vagina uit balans. Dit is gewoon bewezen. Dat het voor jou wel lijkt te werken, is fijn. Maar dit zou dan eerder gewoon het spoelen zijn waarbij je vervolgens minder gevoelig bent voor de emulsie waar je mee wast. Middelen als Lactacyd zijn gemaakt zodat je ze moet blijven gebruiken. Pas toen ik ermee stopte, stopten de schimmelinfecties. Nooit meer last van gehad.

Zie deze artikelen:
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/grote-risicos-door-te-grondige-vaginale-reiniging
https://www.vn.nl/lactacyd-is-een-leugen/

Vervelend dat je een vaginale schimmel infectie heb. Ik had het voor de zwangerschap heel vaak en nu tijdens de zwangerschap ook een keer gehad (ben pas 6 weken). Ik weet zeker dat ik er nog vaker tijdens de zwangerschap last van ga hebben.
Het is zo naar!
Inderdaad niet met zeep spoelen. Met water onder de douche doe ik soms wel om het af te laten koelen omdat ik het dan niet meer vol hou! Dit helpt alleen niet.
De enige oplossing voor mij is de huisarts. Ook omdat ik de normale medicijnen die ik heb hiervoor niet mag.
Je mag wel die zalf en capsules gebruiken van de drogist. Maar bij mij helpt dit niet.
Ik vind het zelf ook fijner om naar de huisarts te gaan zodat je samen kan kijken naar de beste oplossing.
Heel veel sterkte.
En nu te lang wachten met bellen want het kan echt heel pijnlijk zijn. 

Melkmeisje heeft  inderdaad gelijk. 
Ik heb ook vaak last gehad van schimmel infecties .en juist alleen wassen met water is genoeg.
Van binnen of wat dan ook is niet nodig en zorgt vaak dat je sneller past krijgt van een schimmel ?

Terug
Bovenaan