schimmelinfectie

hallo lieve forumleden,

wat een aantal rotdagen heb ik al achter de rug, en dan nog niet te spreken over de nachten.

ikenna heeft sinds vrijdag een schimmelinfectie in zijn mond en heeft er zo'n pijn aan.
het zit op zijn tong.
gisteravond lag hij in bed te huilen en ik kreeg hem niet rustig zoveel pijn hij had.
op een gegeven moment riep hij steeds dat het niet eerlijk was die pijn. zo zielig.
zelfs paracetemol helpt niet en ben dan ook nog eens bezig met recept van huisarts (daktarin gel) maar ook dat lijkt nog niet echt aan te slaan.

heeft iemand een tip om de pijn in zijn tong te verzachten?

liefs jolanda

Wat denk je van pyralvex? Dat is een lokale verdover - speciaal voor tandvleesontstekingen. Wordt ook wel bij aften gebruikt.

Als dat niet helpt kun je bij de huisarts een verdovende gel vragen - die hebben ze voor in de mond. Als dat samen met de Daktarin mag tenminste - maar ik zie niet in waarom niet.

Wat denk je van pyralvex? Dat is een lokale verdover - speciaal voor tandvleesontstekingen. Wordt ook wel bij aften gebruikt.

Als dat niet helpt kun je bij de huisarts een verdovende gel vragen - die hebben ze voor in de mond. Als dat samen met de Daktarin mag tenminste - maar ik zie niet in waarom niet.

Hi,

Wat vervelend voor Ikenna!
Ik heb vorige week een van mijn huisartsen gesproken omdat ze dachten dat de kleine spruw had. Hij vertelde dat Daktarin niet meer gegeven wordt, maar dat er een andere gel is. Ik weet niet hoe het heet, maar misschien kun je er wel om vragen bij je huisarts?

Gr. Tamara

Terug
Bovenaan