Schoenen kopen

Jasmijn loopt dus sinds gister! WOEHOE!!
En nu kan ik niet wachten tot ik echte schoenen kan kopen...... Maar nou begreep ik dat ze pas schoenen aan moeten met 2 maanden. In de zomer kan ik daar nog wel inkomen, maar nu het herfst is zou ik haar dus niet buiten kunnen laten lopen omdat ze nog 2 maanden op sokken of blote voeten moet lopen??!!
Ik denk dus dat ik morgen toch maar meteen de schoenenwinkel in ren. Dat kan toch niet zoveel kwaad?
Of zijn er hier mensen met hele goeie argumenten om toch die 2 maanden te wachten?

Liefs Trudi

hoi hoi
wat fijn dat ze nu lekker kan lopen:)
ja caithlyn liep met 14maanden maar wel met schoenen ik ben niet zo,n blote voeten mens buiten hoor,door de schoenen liep ze juiist steviger
kijk binnen liep ze wel altijd op bloten voeten of sokken/sloffen
dus van mij mag je rennen naar de winkel hahaa en bij de scanpino hebben ze hele leuke laarzen van dokter fisher voor 35euro als je kijkt op hyves forum zal ik daar ff een foto plaatsen:p

succes

xx

Daniel loopt binnen altijd op sokken en als ie eigenwijs is, en steeds zn sokjes uittrekt op blote voeten, hihi dus hier denk ik; het zit me wel best.
Ik heb toen Daniel ging lopen ook een week daarna al schoenen gekocht.
Daniel liep steeds met 1 voetje naar buiten, die stond een soort van opzij en met schoentjes aan en lopen trok dit helemaal bij, dus wat mij betreft zal het allemaal wel mee vallen.
Mijn motto is gewoon; Daniel loopt genoeg op sokken binnen om zijn voetjes te ontwikkelen en buiten kan hij lekker lopen doordat hij schoenen aan heeft.
Je meisje stond toch ook al een tijdje dus die voetjes zullen echt geen grote overgang maken, denk ik zelf.

Veel plezier met winkelen, hih,
Liefs Marina

Hey!

Ik heb me laten vertellen dat als ze laat lopen, dat vaker wel sneller en beter gaat als wanneer ze jonger gaan lopen. (snap je 'em nog??) Nina loopt pas kort, maar dat ging vrijwel gelijk zonder vallen en opstaan zal ik maar zeggen. En die rare muts wilde alleen nog maar lopen haar crocs. Ik ben dus ook als een achterlijke naar de schoenenwinkel gerend om goede schoenen te kopen en daar gaven ze me helemaal gelijk, dat ik niet wilde dat ze op crocs leerde lopen...
Dus gewoon lekker schoenen gaan kopen samen!
veel winkel plezier nog!

Liefs, marieke

Hee trudi,

Neem dan geen goedkope maar bijvoorbeeld bij van Haren hebben ze speciale schoenen voor beginnende lopers. Wel waterdicht, maar zeer flexibele zool, wat wel heel belangrijk is in het begin!
Myrthe liep overigens vorig jaar hartje winter (we wisten toen niet van van Haren) en hebben sport schoentjes gekocht met een sok/zool van leer. Ging buiten ook goed!

Liefs en veel plezier met schoene shoppen

Irene XX

sinds de 1e dag dat nathalia los loopt, loopt ze al op nike schoentjes.
daardoor had ze juist meer grip, en liep ze beter.
thuis loopt ze natuurlijk wel op sokjes of blote voetjes. en in de winter met pantoffeltjes.
dus ik zou zeggen:
rennen naar de schoenwinkel hahaha'
'
liefs, do

He Trudi,

Leuk is dat he om de eerste schoentjes te kopen.
Voor ons is dat helaas al een hele tijd geleden. Onze meid liep namelijk al voordat ze 11 maanden was. Ze heeft toen in het begin ook eerst op sokjes met leren zool gelopen. Ook omdat haar voetjes zich nog moesten ontwikkelen.
Ik zou wel echt naar een goede schoenwinkel gaan, waar ze je ook fatsoenlijk advies geven. Meestal zijn de schoenen dan wel wat duurder.
Mijn mening is altijd je hebt maar een paar voeten, dan maar een wat duurder paar schoenen en wat minder kleding.

Succes met uitzoeken.
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan