Schoenen kopen

Hoi Trudi,

ik zou het, zeker ook met het oog op het weer, ook gewoon doen.
Wij hebben de eerste schoentjes destijds (ergens feb. 2009) ook bij van Haren gekocht. Elefanten was het merk geloof ik. Goed merk, niet te duur en bestaat al heeeel lang.
Ipv die 2 maanden te wachten, zou ik Jasmijn gewoon in het begin nog niet te veel op de buiten schoenen laten lopen. Maar aangezien ze net loopt zal ze toch nog geen hele marathon afleggen, haha. En binnen op blote voeten of sokken (maar dat lijkt mij dan weer logisch).
Veel plezier met kopen!!

Groetjes, Bianca

hoihoi,

echt super dat ze nu kan lopen, wat lijken die ukken dan opeens een stuk groter en wijzer he hihi
elounda ging ook lopen toen het hartje winter was en mij hebben ze toen ook echt aan te raden niet te snel 'echte' schoenen te kopen. maar ja met blote voetjes naar buiten met dit weer kan natuurlijk ook niet
mij hebben ze toen gezegd dat je binnen zoveel mogelijk op blote voeten moet laten lopen zodat het voetje zich optimaal kan ontwikkelen (in een schoen kan het niet goed afrollen wat echt nodig is in het begin) en voor buien sloffen met een stevige zool.
ze hebben bij de bristol heel veel leuke slofjes met een stevige maar hele soepele zool van dora, mega mindy, princessen ect.
ik heb ze voor elounda ook gekocht voor binnen van dora. en toen ze net kon lopen heb ik die ook gekocht ze liep er goed op en je kan ze ook voor buiten gebruiken als het nodig is.
mocht je jezelf toch niet in kunnen houden (hihi kan ik me heeel goed voorstellen hoor) dan raad ik je aan naar een echte schoenen winkel te gaan in ieder geval om je even goed te laten informeren.

veel succes en plezier bij het kopen
groetjes linda

Hoi,

Wij zijn ook naar een schoenenwinkel geweest met Nynke.
Een schoenenwinkel met alleen kinderschoenen.
Die mevrouw vertelde dat ze goede schoenen moeten hebben maar niet met een te harde onderzool eentje die soepel is maar wel stevig zeg maar je moet de zool kunnen buigen.

Liefs Zonnetje

De schoenen zijn binnen!!
De eerste winkel waar we kwamen was de Scapino en daar zagen we hele leuke laarsjes van dr. Visser.
We wilden niet meteen de eerste die we zagen kopen dus keken nog verder in een hoop andere winkels, maar zijn uiteindelijk we toch terug gegaan naar de Scapino.
Ze zijn stevig en hebben een soepele zool.
Jasmijn en mama zijn in hun nopjes!

Bedankt voor alle reacties en adviezen.

Liefs Trudi

Ps. ik zet er een foto van op hyves.

hahahah wij hadden dat ook.
de 1e winkel die we binnen kwamen zagen we super leuke nike schoentjes.
nog wel andere winkels bekeken, maar toch weer snel terug gegaan naar de 1e winkel om de nike's te halen :D
ga van de week ff kijken voor leuke laarsjes voor nathalia voor de winter :D

liefs, do

Terug
Bovenaan