Schoenen

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af wanneer jullie schoenen hebben gekocht voor je ukkie's? Met welke leeftijd dus.

En waar??

Hebben jullie de verkoopster gewoon gevraagd om de voetjes op te meten?

Ik wil namelijk schoenen kopen voor Tyche. Alleen voor buiten hoor!
En in de winter is het ook lekkerder aan haar voeten buiten denk ik.

Groetjes Kirsten

Hoi Hoi!

Ik heb afgelopen zaterdag de meest geweldige schoentjes gezien voor Lucas. Ben er helemaal weg van! Ik vroeg me dit laatst ook af, zeker omdat nu ook het najaar er aan komt en hij toch wat aan zijn voeten moet hebben.  

Wat ik heb begrepen van de andere mama's van dit forum is dat je het beste schoentjes kunt kopen als ze een maand of 2 goed lopen en dat ze  lopen het beste leren op blote voetjes (lucas heeft volgens mij al eelt op zijn voetjes van het kruipen).

Ik ga nu eerst slofjes kopen, zodat hij ook in de wandelwagen en op de fiets iets aan zijn voeten heeft. Sokken trekt hij toch  uit.

Hij gaat nu de laatste dagen steeds los proberen te staan,  ben zo benieuwd hoe  en wanneer zijn 1e stapjes zijn!

En al die hippe schoentjes, ze zijn zo leuk!

Groetjes!  

Ik ben in deze winkel geweest en iid laten opmeten. We hebben van die hele degelijke, maar wel stoere eerste schoentjes gekocht. Staat heel lief:

Ze verkopen ook via internet.

Thuis heeft Stijn sokjes aan en als het heel koud wordt slofjes. Mamma heeft ook altijd koude voeten... Als je de sokjes twee keer omslaat vallen ze trouwens niet uit.
Veel succes!

ik,heb nu nog geen schoenen voor elise gekocht
ik wacht tot het wat kouder wordt of dat ze zelf goed kan lopen

bij de oudste 2 ging ik naar een schoenen winkel en liet de voeten opmeten en dan ff zoeken wat ik leuk vond

rosanne had al schoenen aan voor ze kon lopen maar droeg deze alleen in de kinderwagen als we ergens waren gingen gelijk der schoenen uit

dus als je het wilt voor de koude voeten denk ik dat je best schoenen kan kopen

groetjes saskia

Marin loopt sinds vrijdag los.
Ze heeft zondag voor de verjaardag schoentjes gekregen van opa en oma.

We hebben idd dr voetjes op laten meten. De schoentjes komen bij van Haren vandaan.

Waar ik vooral op gelet heb, dat het lichte schoentjes zijn (moet je maar eens voelen in de winkel, sommige lijken wel een kilo te wegen!!), met een buigzame zool.

Ze krijgt ze overigens in huis nog neit aan hoor, alleen als we weg gaan, of buiten lopen.

Ik heb voor Jamie vorige week schoentjes gekocht. Hij loopt nog niet. Maar het is ook meer voor de kou en op de fiets enzo. Ik heb de verkoopster gevraagd zijn voetjes op te meten en toen heb ik de meest soepele schoentje uitgezocht. Vond ik ook nog het leukst haha.

Gr. natasja mv Jamie

ik ben met Lorenzo schoentjes wezen passen
maar zodra we een schoentje probeerden aan te doen
kromt hij zijn teentjes en krijg je de schoen met geen
mogelijkheid aan
ik ben naar een schoenenzaak gegaan waar ze eerst de voetjes
opmeten en dan gaan kijken welke schoentjes het beste zijn
voor de voetjes maar niets lukte hij wil ze gewoon niet aan
Lorenzo is ook al niet zo dol op sokken de verkoopster
zei dat het beter was om schoentjes te passen wanneer ze
goed kunnen lopen en de voetjes goed plat neer zetten dus niet op
de teentjes lopen volgens haar is dat beter voor de ontwikkeling
van de voet dus wij wachten nog even met schoentjes
en voor de kou heeft Lorenzo zootjes aan

groetjes
Bianca mv Lorenzo

ik heb voor arnotje nog geen schoenen gekocht ik wacht eerst tot hij goed loopt en dan laat ik zijn voetjes wel opmeten
hij heeft wel heel veel schoentjes maar wel met slofzooltjes zeg maar want sokken trekt hij uit en nu word het iets kouder (die schoentjes trekt hij ook wel uit daar niet van maar dat duurt iets langer)
en die slof schoentjes zeg maar die heb ik van nike of puma alleen die gaan maar tot maar 19 volgens mij maar arnotje heeft hele kleine voetjes maatje 17 en daar hebben ze bijna geen loop schoentjes in dus ik moet wel wachten
groetjes jami mv arnotje

Terug
Bovenaan