Schoenen

Nog lang niet!!! Maar dat heeft er mee te maken dat Meike niet loopt hahaha. Isa kreeg haar eerste schoenen aan toen ze 1,5 was en toen liep ze een half jaar. Van de orthopeet van mijn oma (wij waren mee en die was verrukt van Isa) kregen we de tip om zo lang mogelijk te wachten met een stevige zool. Dit zou de spieren belemmeren om zich goed te ontwikkelen. Ik heb de tip ter harte genomen om dat ik op jonge leeftijd ook orthopedische schoenen droeg en nog altijd problemen heb.
Isa heeft prachtige voeten alleen super ongelijk. Zij heeft dus altijd één voet met blaren... dit komt veel voor hoor en kan helemaal bijtrekken.
Dus als Meike lekker los kan lopen en plezier eraan beleeft (dus veel zelf initiatief neemt) zal ze in het voorjaar wel schoenen krijgen. Tot die tijd zal ik zachte zooltjes uitzoeken (sloffen of gympjes). Als haar voet groot genoeg is kan ze ook regenlaarsjes aan met vies weer... zo heeft ieder zijn eigen verhaal weer he.

En ik weet dat er superveel leuke, gave schoenen zijn maar ik kom altijd met een stel degelijkheid thuis omdat Isa ook een heel smal voetje heeft. Dus de kekke meidenlaarsjes laten we staan  dat vind moeders ook zo jammer.

Succes met keuzes maken hahaha
Liefs Renske mv Meike 12/07/06

Waar kopen jullie die 'slofjes' met een zooltje?

internet heeft de wereld aan slofjes. Meike draagt nu van die zachte gympies van lacoste. Gekregen hoor en Isa liep op de leren slofjes van de Hema. Kwam ze laast tegen en ze zijn helemaal hard van het vele lopen erop haha.
Die leren zijn in mijn ogen prima maar difrax heeft slofjes met een hardere zool, dus als je die eens wilt bekijken... ze hangen volgens mij in veel winkels (nu met de herfst voor de deur helemaal).
Succes!!!!!

Noa deed haar eerste stapjes met 1 jaar en 6 weken later hebben we haar 1e schoentjes gekocht, maat 20. Afgelopen week merkte ik dat ze te klein waren en dat ze inmiddels maat 21 heeft. Heb nu heel mooie schoentjes/laarsjes gekocht maar 22 zodat ze die hopelijk langer aan kan dan 6 weken. Binnen loopt ze op sokjes met profiel.
Ze kan nu wel al heel goed lopen hoor!! Daarvoor droeg ze altijs leren slofjes maar die vind ik nu te glad op laminaat binnen.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan