schoenen.......

heyhey

ook wij hadden hier last van.
maar moet eerlijk zeggen dat we zulke fases met alles hebben.
neem bv de broeken.
maat 74 is te klein, maat 80 zakt van haar kont af.
shirtjes, sokken idem.
maar goed, je gaat je kind niet met te kleine schoenen aan laten kruipen/lopen, dit doet zeer en is slecht voor haar voeten.
daarom hebben wij stevige sportschoenen gekocht.
ook deze waren iets te groot (een halve maat) maar zaten bovenin strak, zodat ze haar nek niet zou breken over haar eigen voeten hihi
t zijn nike schoenen, 25 euro in alle sportzaken.
persoonlijk vond ik dit niet duur, maar goed, dat is natuurlijk ieder voor zich.
ze heeft ook crocs, maar die zijn meer voor de show zeg maar en open sandaaltjes met stevige onderzool (van haren 7 euro)
daarvoor kocht ik schoentjes van de wibra/van haren/scapino.
maar heb mezelf er wel op betrapt dat omdat ze zo goedkoop waren, ik gelijk 10 paar kocht, waarvan ze er 9 paar nooit aan heeft gehad.
en al met al was ik even duur uit dan deze niks schoentjes.

nou, succes ermee :D

liefs, do

Hoi hoi,

Hehe eindelijk kan ik weer een keer reageren.
Ik ken het probleem. Onze meid liep al erg vroeg, maar er wordt aangeraden om de eerste 2 a 3 maanden nog geen schoenen aan te doen.
Wij hebben bij de h&m van die slokslofjes gekocht. Die heb je ook al in schoenmaten.
Bij ons was dat echt een uitkomst.

Succes ermee
Groetjes Anne

Hoi meiden,

Inmiddels hebben we gisteren schoenen gekocht bij van haren.
Echte elefanten, maat 19!
Ze loopt buiten nu goed achter de loopauto, eerst ging ze steeds op haar tenen staan en kroop steeds weg van de auto, maar nu loopt ze het hele pleintje rond!

Bedankt voor alle tips!

@Roos: alles goed hier hoor, en bij jou? Zijn je darmen al weer wat rustiger?

Liefs Monica

Hier ook een dametje van 14 mnd die er lustig op los begint te stappen. Nog wel zoveel mogelijk vastgrijpen en tja, kruipen gaat toch sneller maar het begin is er. Had ook Elefanten gekocht met soepele zool maar ze vond ze toch behoorlijk zwaar nog aan de voetjes. Zat steeds te trekken aan de schoenen en te jengelen, ze wil ze uit..... Hmmm... Die lieve lichte schoentjes bij o.a H&m, hema, Lief enz vallen idd te klein of te groot, dus ook geen optie. Ben naar een babyspeciaalzaak geweest en daar heel lichte, maar wel goed omsluitbare schoentjes gekocht met soepele zool. Ze zijn wat prijzig maar heb ik er wel voor over. Ong 35 euro.
Het is van het merk Bardossa !! (ff google-en of marktplaats staan ze ook).
Slofjes heb ik gekocht bij Aapie babyschoenen (website). Veel keuze, niet duur, echt leer.

Misschien heb je wat aan deze tips.. Veel succes met de schoentjes-jacht.

Terug
Bovenaan