schoenen

alicia stapt de hele kamer door!! wel met vallen. net weer een bult erbij maar ze doet het wel en vooral achter mij aangaan vind ze helemaal geweldig als ze me dan te pakken heeft geeft ze mijn benen een hele dikke knuffel
 
Jorn heeft goeie stevige stappers... van kiddy kick.
zijn bij scapino te krijgen ong. 30 euro.
Jorn die rent mij bijna voorbij nu hahahah..
die jongen kan echt al rennen.. maar goed.
goeie schoenen zijn wel belangrijk als ze goed kunnen lopen
 
indd pascal krijgt ook pas schoenen als hij goed loopt. nu staat hij op de tenen en heeft dus nog een lekker flexiewiebele zool nodig.
maar in grotere maatrjes zijn die moeilijk te vinden zeg. en ik ben niet van plan van die dure lapjes leer aanteschaffen. zo lang draagt ie ze niet. meneer eet namelijk graag schoenen. grrrrrrrrrrr
alle schoenen hebben we dus in de bij keuken gesmeten.
als of we een puppy hebben ipv een kind hahahaha.
 
@smooty wij hebben zootjes maar die schoenen van prenatal hebben we geprobeerd voor buiten maar door dat kruipen zijn die ook zo kapot. elke week nieuwe werd me ook te veel
 
Hoi allemaal, voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de naamsbekendheid van een kinderschoenenmerk. Ben jij ouder van een kind (of meerdere) tussen ongeveer 2 - 10 jaar en wil je mij helpen om met een mooi resultaat af te studeren? Vul dan de enquête van onderstaande link in en ik ben je heeeel erg dankbaar! Onder de respondenten worden twee tegoedbonnen van de HEMA t.w.v. €50,- verdeeld!

http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/form/SV_5Bw1PZ8wMhl0ULj
 
Terug
Bovenaan