schoenenvraag!

A

Anoniem

Guest
hallo!

Onze zoon   is al weer bijna 1 jaar!
Omdat ik de leren slofjes (zakjes) van Oxxy etc. nu echt niet mooi meer vind wil ik toch aan de babyschoenen (met flexibele zool)  beginnen.

Ik heb wel een paar leuke van Shoesme en bij Villa Happ gezien maar hoe meet ik zijn voetje??? (de shoesme zijn te koop in een winkel waar ze geen voetjes meten)  Ik kan wel naar zo'n dure winkel gaan maar dan voel ik me bijna verplicht om daar voor 80 euro aan babyschoentjes te kopen.

Hebben jullie nog meer verantwoorde merken? (houd van STOER!)
Welke maat voetjes hebben jullie kids? mijn gevoelt zegt me dat onze man nogal op grote voet leeft! (Oxxy slofjes maat XL)

Hoi,

Ik heb voor mijn dochtertje van 1 jaar schoenen bij vanharen   gekocht,van het merk elefanten,echt zo schoen is het met een heel soepel zooltje.
ze waren 29 euro.
en bij van haren hebben ze speciale dingen op het voetje van je kindje op te meten.
kun je dan gewoon doen als ze in de wagen zitten.
succes met zoeken.

Groetjes Hendrika

Hi,

Ik ben sowieso niet zo van de Oxxy of Zootjes vind ze een beetje saai..
Nu heb ik makkelijk praten kreeg als kraamkadootje  leren slofjes in de vorm van sneakertjes van Bobux.. zijn eventueel ook via de site te bestellen.
Daar heb ik nu ook de volgende maat van besteld..Kyan loopt langs tafel en aan zijn duwkar!
Ik heb me altijd laten vertellen dat leren slofjes op blote voeten na het  beste zijn (in ieder geval voor binnen) en aangezien hij nog niet "los"  loopt buiten zet ik de schoentjes nog ff in de wacht....

groetjes Saskia

Voor Lars heb ik bij de V&D leuke (en betaalbare) schoentjes gekocht. Het handigst is natuurlijk om je kindje mee te nemen, dan weet je zeker, dat de schoentjes passen.
Ik heb zelf een stoffen schoentje gepakt, dat hij nog goed paste en deze op papier omgetrokken. Dan kun je in de winkel het te kopen schoentje makkelijk passen op de tekening. En desnoods neem je dan een maatje groter.

Veel wanderplezier voor jullie kleintjes! Marijon

Erg leuke slofjes, als ie nog niet buiten loopt, op www.baby-schoenen.nl (aapies) Niet duur, maar erg leuk en volgens mijn dochter erg comfi

Ik heb leren schoenen gekocht van klavertje vier. Silver kleur echt mooi (40 euro). En ze loopt er super op, ook voor buiten. Had eerst tussen schoenen van shoes me maar daar liep ze echt slecht op! En voor binnen draagt ze toch echt leren slofjes ook al zijn ze saai. Zijn goed voor haar voeten.

gr
Marielle

Hoi hoi,

Nou is idd heel moeilijk. Maar ik ben zelf in een goede schoenenzaak  verkoopster geweest voor de geboorte van mn dochter bijna 1 nu.

Het is heel belangrijk dat je kindje eerst goed zelf los kan lopen, daarna krijgen de voeten een groeispeurt, dan meet je schoenen aan de voeten.

als je het leuk vind om toch schoenen aan te doen neem dan schoenen die zeer zachte zooltjes hebben. Thuis lekker op de zootjes/blootjevoetjes laten lopen.
je kan als het goed is overal de voeten op laten meten.
als dat niet zo is ga dan naar een winkel waar het wel kan dit is heel belangrijk. (dit is geloof ik altijd gratis)
je kan naar de scapino gaan hebben ze ook goede schoentjes voor weinig gelg. gatino is een merk heeft ook leuke schoentjes voor ongeveer 50 euro...

suc 6 met je kleine

groetjes Len

Hoi hoi,

Ik kan de schoentjes van shoesme erg aanbevelen. Wij hebben deze gewoon bij een schoenen winkel gekocht en ze waren 40 euro. Sindsdien wil hij alleen maar staan en aan het handje lopen. Echt hard vooruit gegaan. Blote voetjes vind ik nu te koud en op zijn slofjes gleed hij alleen maar uit.

succes groeten, Kabo

Terug
Bovenaan