schoenenvraag!

Het maakt niet uit wat voor temperatuur het is: onze kleine man trekt steevast zijn schoentjes en sokjes uit . Je ziet inderdaad, dat hij zich  met zijn voetjes 'vastgrijpt' aan de vloer. Daarom laten wij hem schoentjes met een zachte zool dragen (bij de V&D tussen de 5 en 10 euro). In huis loopt hij vaak op blote voeten. Wellicht wat koud (heeft hij zelf overigens geen last van), maar hij glijdt niet zo snel uit op de houten vloer. En bovendien trekt hij zijn sokjes en slofjes sneller uit, dan dat ik ze aan heb gekregen...
Ik heb begrepen, dat kinderen minstens drie weken goed los moeten kunnen lopen, voordat je over kunt stappen op de 'echte' kinderschoenen. Dan klauwen ze niet meer.

Groetjes, Marijon

hoi

ook hier een "probleem" gehad met het vinden van juiste schoentjes, aangezien Fleur alles uit doet. Uiteindelijk heb ik toch dure gekocht, waar ik een dubbele strik in kon leggen, helaas kan ze ze nog uit doen, maar wel iets minder makkelijk.

Fleur loopt sinds een tijdje en als ze net lopen dan heb je voor die fase speciale schoentjes. daar is niet zo heel veel keuze in.
Pas als ze 2 maanden goed lopen mogen ze "echte" schoentjes aan.
Dus ik mag gaan shoppen, en gelukkig is daar meer keuze in.

Zelf ben ik van mening dat ik niet wil bezuinigen op schoentjes, aangezien ik denk dat het belangrijk is dat ze goede schoentjes aan heeft, van goede kwaliteit. De vorming van de voetjes zijn nu heel belangrijk, voor de rest van haar leven.

groetjes!

Hoi,

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Eindhoven hebben ze een fijne zaak. Het heet  tien tenen. Ze hebben ook een website    en ze zitten ook in Helmond (is ook vlak bij Eindhoven)
Mijn zoontje heeft schoentjes van het merk Naturino. Eerste schoentjes met van die zachte buigbare zolen  ipv van die leren slofjes. Ze waren wel 45,- en door het kruipen zijn ze enorm afgeschaafd maar ze zitten wel fantastisch.

Mijn zoon loopt sinds 10 dec en doet niets liever!

Succes,
X Els, mama van Quentin 21-09-2007

Terug
Bovenaan