schoenmaat?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Misschien weten jullie nog dat ik een dik half jaar geleden geen schoenen kon kopen omdat Joyce zulke kleine voetjes had.
Nu zit ik met hetzelfde probleem.Ze loopt al zo'n 8 maanden en heeft dus geen flexibele zool meer nodig,maar ik kan niet slagen voor andere.En dan zit ik wel te denken aan echte meisjesschoenen die ook leuk onder een rokje/jurkje staan.
Hopelijk wordt het van het voorjaar beter.

Welke maat hebben jullie kleintjes?
Joyce (26-05-2007) is nu goed 19 maanden en heeft nog steeds maat 19.
Deze week heb ik haar voetjes op laten meten,want ik dacht dat haar schoentjes te klein werden.Maar dat had ik verkeerd gedacht.Ze heeft nu al 4 maanden dazelfde schoenmaat.

Groetjes Jessica

Hey hey,

Nou dan leeft ze idd op kleine voet... En trouwens fijn dat haar voeten niet zo snel groeien, ik heb al aarig wat schoenen kunnen kopen omdat Jayden zijn voeten zo hard groeien. Jayden is van 18-05-2007 en heeft nu maar 22 - 23, dit kan verschillen per merk.

Groetjes, Patricia...

Hoi,

Fleur is van 31-5-2007, en heeft nu al een aantal maandjes mt 21. Zal waarschijnlijk niet lang meer duren, het is net net.. Maar 22 is echt nog te groot!

Groetjes!

Wat een kleine voetjes idd hihi.

Mijn zoontje is 17 maandjes oud(16/08/2009 word hij 2)  en heeft schoenmaat 25/26.
Maaar moet wel bijzeggen dat hij 94 cm lang is bij 16 kilo,dus ja is goed in verhouding.

Hij is groot dus leeft daarom ook op grote voet,zal raar zijn als hij kleine voetjes zou hebben.

Bij een meisje is dat natuurlijk anders,en wees blij meid dat die voetjes niet zo hard groeien,ik koop me scheel aan schoenen,is een dure hobby hihi.

Groetjes Bianca

Hoi Jessica,

Ik heb een beetje het omgekeerde probleem. Bas heeft dus juist grote voeten. Zijn eerste dichte schoenen waren maat 23. Die zijn er nauwelijks te krijgen met een flexibele zool. Alleen Petit Shoes had ze. Tachtig euro voor een paar schoenen.

Inmiddels heeft Bas maat 24. Hij hoeft geen flexibele zool meer en dat maakt de keuze een stuk groter.

Elefante (te koop bij van Haren) heeft vaak leuke kleine meisjes schoenen. En de eerste paar schoenen van mijn dochter (ook maat 19) waren van Brakkies...

Succes met zoeken!
Karin

Hoi!
Lieve begon in oktober met maatje 20..kon ze 4 mnd aan...Nu heeft ze ineens 22-23..
Lieve is 18 mnd.
Ze heeft net nieuwe..hele gave van Shoesme,,zilver met grijs en wit..
Idd duur, ook 70 euro, maar ik kijk nooit naar de prijs wat schoenen aangaat.
Idd een duur grapje schoenen kopen met drie kids..en vaak blijft het niet bij 1 paar per seizoen he..
Gr Rina

Hoi

Als ik jullie zo hoor heeft ze echt kleine voeten en ligt het dus niet aan mij.
Dan heb van alle drie de mogelijkheden (groot,gemiddeld en klein) 1.
Mijn jongste zoon leeft ook op grote voet en de oudste heeft een normale maat.
Ook hier wordt niet op schoenen bezuinigd ,maar ik probeer wel om de koopjes eruit te halen.
Mijn oudste komt nu in de leeftijd dat hij (merk) sportschoenen wil.En het geval wil dat hij hele smalle voeten heeft en daarmee past hij perfect in Puma's (deze zijn ook nog betaalbaar)En omdat hij ze zelf mag uitzoeken (met onze hulp) is hij er heel zuinig mee.Het laatste paar is dan ook doorgeschoven naar de jongste.Deze helemaal blij want met zijn steunzolen koop ik ze voor hem niet en nu mag hij 1x per week met sportschoenen naar school.

Ach we moeten voor Joyce nu gewoon heel goed zoeken en ze worden vanzelf wel groter.

Groetjes Jessica

hey hallo,
Jelte (9-6-07) heeft sinds kort ook zn tweede paar schoenen, heeft nu maat 22.
Wel meer keus dan bij de eerste schoentjes waarbij de zool flexibel moet zijn en ook wij hebben eigenlijk geen budget voor schoenen, want dat moet gewoon goed zijn.
Geef mezelf wel goedkopere laarzen van schoenenreus ed hoor... haha..
Succes ermee,
gr Saskia.

Terug
Bovenaan