schoenmaat?

Marissa heeft maat 21. Maar merk wel dat er veel verschil zit in de maten. Ze heeft nu 3 paar schoenen die passen. Ze zijn maat 21 en 22. Maar als je de zool op elkaar houdt dan zijn ze allemaal even groot

Benthe heeft ook kleine voetjes. Zij is 17 maanden en heeft 19/20. Vooral de schoenen van Brakkies zitten goed bij haar.

Wel heeft Benthe stevige kuitjes, dus dat levert ook problemen op. Maar ook daar voorzien Brakkies in, met wat ruimere kuitjes en met veters!!!

Groetjes Martine

Afgelopen zomer had Jennifer maatje 20, na  2 maanden  overgegaan naar 21.  Nu hebben we in december maatje 22 gehaald.
Maar idd veel verschil in merk, want ze kan van 1 paar nog steeds maatje 21 aan.

gr. Ilone

Hoi,

Tara is bijna 21 maanden en ze draagt nu maat 21.
Bij Van Haren zijn de kinderschoenen erg afgeprijsd trouwens. Mijn zus was er afgelopen weekend en kocht 2 paar schoenen voor Tara van het merk Elefante die na alle kortingen slechts 10 euro en 11,50 euro kostten!

Groetjes,
Shivana

hoi hoi,

Sarah (18 maanden) heeft nu maat 22. Haar eerste paar schoenen kochten we in maat 20 en nu dus door naar 22. Ik ben wel blij dat we niet meer die flexiebele zolen nodig hebben, nu is er iets meer keus. We waren dit weekend in een kinderschoenen speciaal zaak omdat we daar er goed geholpen waren eerder en ik ook vind dat schoenen echt goed moeten zitten en dus goed aangemeten moeten worden. Wij letten hierbij ook niet op het budget.

Maar ik denk dat we voor de volgende schoenen wel ook bij Van Haren gaan kijken, die hebben ook goede Elefanten schoenen.

Succes
Tamar & Sarah

Feline is precies even oud als Joyce en ze heeft maat 23. Ik heb pas nieuwe gekocht (december of zo) en ze zou toen nog net in 22 passen, maar dan zou ze heel snel weer nieuwe moeten, dus meteen maar 23 genomen.

En ik vind dat er weinig leuke schoenen zijn, of heel dure, maar daar heb ik geen geld voor.
Ik bezuinig niet op schoenen hoor, maar ik ga geen schoentjes kopen van 60 euro!

groetjes Maris

Hoi! Bigrit is nu 19 maanden en zit in een grote maat 20, kleine maat 21..
Ze loopt al bijna 7 maanden op haar eerste schoenen en ik ben laatst dus wezen meten en ze konden nog. Die man zei dat ze zo een maat kan overslaan als die voetjes ineens hart gaan groeien... ik w8 nog f met nieuwe schoenen.. ik heb nml ook nog sokschoenen liggen die evt ook buiten kunnen om n week of 2 te overbruggen.. maar nu gaan haar eerste schoenen nog!

Birgit is zowizo een ukkie hoor..

Hee hoi,

idd kleine voetjes volgens mij. Hier juist andersom het probleem. Vrij grote voeten (maten zijn hier anders) en Alice loopt nog niet dus problemen om schoenen te vinden met zachte zool die ze aan kan als we naar buiten gaan. Heb wel van die "indoor" schoentjes maar voor buiten vind ik dat toch weer te koud. Gelukkig laatst soort van laarzen/snow boots gevonden en daar kan ze in elk geval aan de hand in de sneeuw in rond stappen! (www.stonzwear.com). Sorry voor alle info want je hebt er niet echt wat aan maar vind ze gewoon stoer!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan