Schoenmaat

Ik las ergens iets over schoenmaat 18 en verbaasde me want Thomas heeft maat 22 (opgemeten in een kinderschoenenwinkel). Ook verbaasde ik me over de hoeveelheid schoenen/slofjes die iemand voor haar dochter had. Wij hebben 1 paar schoenen en 1 paar slofjes. En jullie?

gr Ida

Hoi,

Heather heeft schoenmaat 19. We hebben van die sok-sloffen en twee paar fleece slofjes voor in huis  (dit alles kostte bij elkaar denk ik 10 euro). Dan hebben we nog 2 paar gewone schoenen. 1 paar rode laarsjes en 1 paar bruin/bronskleurige klitteband schoenen die overal bij kunnen, beide in maat 20.

Groetjes, KT

Uhh dat was ik dan...
Aiméely draagt nu dus maat 18. Niet zo gek dat ze kleine voetjes heeft papa heeft maat 40/41 en mama maat 38, ikzelf had toen ik klein was ook altijd hele kleine voetjes, nu vindt ik dat zeker bij een meisje erg lief staan!
Ik ben gewoon gek op schoentjes en heb er daarom gewoon veel van, net zoals kleertjes waar ik ook een uitpuilende kast vol van heb! Net zoals onze eigen kasten! hahaha! Verder een oma die ook gek is op winkelen en wij wonen in het centrum dus dus dan krijg je dit als resultaat...

Liefs L81

Julia heeft maatje 19.en zij heeft ook niet 1 paar schoenen.Wij hebben zelf toch ook niet maar 1 paar schoenen?Julia heeft 1 paar laarzen, 1 paar nette lak schoentjes, 1 paar  ballerina's uhm  3 paar sokslofjes, of hoe je die dingen ook noemt.En ze had een paar roze schoentjes, maar dat is geen paar meer, want ben er 1 verloren....Oja en een paar zootjes.Tja....het is een meisje.Misschien wel anders dan als het een jongen zou zijn?Ik weet het niet...

liefs

aaron heeft maat 22,bijna maat 23,maar dat hoort ook wel bij zijn lengte en gewicht eigelijk...we hadden hele mooie schoentjes in maat 20,maar ja zonder te dragen liggen ze nu op zolder:(

groetjes nienke...

Hallo!

Billy (28-11-2006) heeft maatje 20  met dikke sokken  en 1paar in maatje 19. Ik ben een echte schoenengek en ook voor m'n zoontjes vind ik de leukste schoentjes en koop ze vaak ook....
Voor Billy kocht ik goede schoentjes omdat hij steeds op z'n tenen stond. Nu hij schoenen heeft is dat verholpen. Hij heeft 3 paar verantwoord goede schoenen, 1paar laarsjes(goede) 1paar waterlaarsjes, meer voor de gein want hij kan er niet op lopen, en een paar pumaatjes, en pantoffeltjes. s ochtends loopt ie op antislip sokken.
Hij loopt nog niet los hoor! Aan de hand, langs de muur ed. en achter z'n loopwagentje.
groetjes, Priscilla    

hoi  

linsey heeft ongeveer maat 21. we hebben van de week schoentjes gekocht, maar de kleine dame wou haar voeten amper laten meten.
ze heeft dus 1 paar gewone schoentjes ( flexibele zooltjes) twee paar slofjes ( roosjes) en 1 paar zachte schoentjes.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan