Schoenmaat

Hoi,

Floris heeft maar één paar schoenen (maat 21) en één paar slofjes (van de Hema). Thuis loopt hij meestal op zijn blote voeten (sokken trekt hij altijd uit). Ik doe alleen schoenen aan als we naar buiten gaan.
Sophie (3 jaar) heeft 2 paar schoenen en 1 paar slofjes.
Ik heb het mezelf wel afgeleerd om veel schoenen en kleding te kopen. Ze zijn er zo weer uitgegroeit en bij Sophie hebben we een aantal keren gehad dat ze bepaalde schoenen en kleding maar 1 of 2 keer had gedragen.

Liefs Femke

Ik heb zelf een kledingkamertje, omdat ik vreselijk veel schoenen en kleren heb. Het liefst zou   ik dat ook voor Erikjan doen, maar ja, hij is er inderdaad zo weer uit, dus Erikjan heeft een paar oudere nikes, voor spelen en buiten, een paar goede schoenen, sloffen en laarzen voor op de boerderij en als het vies weer is. En dat vind ik echt genoeg. Hij heeft maat 21, maar de laarsen zijn 23, dus met dikke sokken erin.

Janine

Nou Julia heeft er weer twee paar schoenen bij.....een paar soort van witte  sandaaltjes voor de zomer alvast, want je merkt gewoon dat iedereen nu al zomerdingen gaat kopen, dit was de laatste in haar maat namelijk!En een paar hele stoere roze puma's!Staan zo vreselijk schattig!

liefs

Oke, dit is dus wel heel erg....

Alex heeft 1 heel mooi paar schoentjes, maat eh 24!!!!! Maar de verkoopster heeft me bezworen dat ze eigenlijk heel klein vallen, dus Alex heeft echt geen extreem grote voeten! (beetje wel hoor! Hahaha) hij heeft ook 1 paar slofjes, maar draagt die niet zo veel meer.

Eh, schoenmaat, geen idee, Hannah heeft nog geen schoenen...
Alleen een paar van die leren slofjes in fuchsia-roze, maat weet ik niet meer, maar ik denk M (6-12 maanden?).

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Emma (17-12-2006) heeft maat 21. Niet opgemeten, maar wel samen met verkoopster gekocht.
Ze heeft 3 paar schoenen (alledrie gekregen), een paar slofjes voor 's avonds, maar die vind ze eigenlijk helemaal niet zo fijn. En omdat we afgelopen week naar een koud gebied op vakantie gingen, heeft ze ook een paar winterlaarzen.

Emma heeft zowel binnen als buiten de hele dag de schoenen aan (ze loopt de hele dag volop).

Groetjes Hada

Terug
Bovenaan