Schoentjes aandoen

<p>Hoi!</p><p> </p><p>Onze kleine vent is druk in de ontwikkeling en dan met name met het loopgedeelte.</p><p> </p><p>Hij kan aan een hand stapjes zetten en heeft laatst een paar stapjes los gezet. Tijd voor schoentjes!</p><p> </p><p>Alleen die krengen aan krijgen ?‍♀️ Hoe dan?!</p><p>Het is de goede maat, maar ik krijg zijn hak nooit goed. Die blijft halverwege altijd steken. Hij kromt zijn tenen waardoor het niet lukt. Na een tijdje zweten geef ik het dan op. </p><p> </p><p>Kietelen onder het voetje werkt niet, daarbij moet ik daar heel snel bij zijn en met een kindje dat geen rust in zijn pamperkontje heeft, gaat dat niet. </p><p> </p><p>Wie heeft dé tip? </p>
 
De juiste schoenen kopen ;)
Mijn jongste dochter is nu 14 maanden. Ze liep met 12 maanden. Ik heb heel veel schoenen gepast, de enige die echt goed zitten en goed aan en uit gaan zijn de shoesme flex! Kosten €55 geloof ik, maar t zijn topschoenen! Als je kindje ouder wordt, gaan de voetjes er beter in en kun je wel met war goedkopere schoenen uit. Maar voor de eerste schoenen is het belangrijk dat ze écht goed flexibel zijn.
Ik wilde er eerst echt niet aan, zulke dure schoenen..  maar bij alle schoenen was het gepruts met aan en uitdoen en met deze niet. Dus ik ben overstag gegaan! 
 
Voor DE TIP blijf ik ook even meelezen hier?
Krommemde teentjes erg bekend ja, ik propte hun voetjes altijd gewoon maar erin,  ze ontvouwen ze zelf wel weer zodra je ze op hun voetjes neezet
T ene schoentje gaat ook zeker makkelijker aan dan het andere, dus zeker in de winkel even goed proberen.
Wij hebben nu suède slofjes met vetertjes, die zijn wat mij betreft het beste voor de eerste stapjes lekker flexibel en kan ook buiten best een paar meter mee gestapt worden op een droge dag. 
 
Ik lees ook mee! Zit met precies hetzelfde probleem haha. Ga binnenkort ook maar eens de Shoesme schoentjes proberen
 
Schoentjes die je goed open kunt maken aan de bovenkant en daardoor wat wijder open kan maken. Dan hoef je de voetjes er ook niet zo in te proppen. Hier ook de eerste schoentjes en de schoentjes erna van shoesme gehad en nooit problemen gehad met aantrekken. 
 
Hier had ik hetzelfde probleem!
Kromme tenen maar eigelijk ook brede voeten dus niks paste. En zulke duren schoenen zag ik ook niet zitten. We hebben toen attipas gekocht. Ik ben. Er dolgelukkig mee. Voor de eerste stappen zijn ze idiaal. Het zijn eigelijk sloffen met rubberen zool met verluchting en antislip. Je trekt ze super makkelijk aan zit breed bij de tenen voor het leren lopen gedeelte. En het rubber gaat voorbij de tenen dus als ze kruipen haar tenen ook beschermd zijn. Ze kosten ongeveer 20 euro. Dus dat valt goed mee ze superflexibel en kunnen in de wasmachine. Ze zien online er een beetje gek uit. Maar eenmaal aan vind ik ze superleuk. 
Ondertussen loopt mijn dochter heel de dag los en zijn de voeten ook veranderd en kan ik nu ook andere schoenen aandoen. Ook wel fijn want de attipas is niet water dicht. En niet helemaal lekker warm voor de winter. Maar voor kleine stukjes met sokken erin kan het. 
 
Hier werkte alleen de schoenen van bobby. Die kan je halen bij van haren. Maar vaak deed ik gewoon 2 paar sokken aan en gaan met die banaan.
 
Ik had zomerschoentjes van develab en die zaten prima (soort ballerina / sandaal). Nu voor de herfst heb ik ook schoenen van shoesme extreme flex gekocht. Niet goedkoop, maar ideaal. Stevige schoenen, makkelijk aan te krijgen en ze zijn nog hip ook!
 
Terug
Bovenaan