schoentjes

Ok bedankt! En hoe doen jullie het dan bij het buiten spelen?? Ze kruipt gewoon over de stenen, maar dr slofjes (Oxy) waren na 1 keer al helemaal vaal geschuurd. Had goedekope schoentjes gekocht (plastic achtig van prenatal) maar daarvan waren na 1x de neuzen al kapot. Blote voetjes lijkt me buiten niet zo fijn...
 
Ok bedankt! En hoe doen jullie het dan bij het buiten spelen?? Ze kruipt gewoon over de stenen, maar dr slofjes (Oxy) waren na 1 keer al helemaal vaal geschuurd. Had goedekope schoentjes gekocht (plastic achtig van prenatal) maar daarvan waren na 1x de neuzen al kapot. Blote voetjes lijkt me buiten niet zo fijn...
 
Hi,

Wij hadden bij onze oudste Teva Logan. Een tussenvorm van slof en schoen (vind ik).
Ze zijn er in allerlei kleuren en zijn van suede gemaakt. Ik vind die leren slofjes nl echt lelijk. En deze zijn verstelbaar, zodat je niet gelijk na 1 maat alweer nieuwe moet gaan halen.

Waar je in ieder geval op moet letten is dat de zool soepel is, vandaar dat leren slofjes vaak aangeraden worden.

Gr. Tamara.
 
Hi,

Wij hadden bij onze oudste Teva Logan. Een tussenvorm van slof en schoen (vind ik).
Ze zijn er in allerlei kleuren en zijn van suede gemaakt. Ik vind die leren slofjes nl echt lelijk. En deze zijn verstelbaar, zodat je niet gelijk na 1 maat alweer nieuwe moet gaan halen.

Waar je in ieder geval op moet letten is dat de zool soepel is, vandaar dat leren slofjes vaak aangeraden worden.

Gr. Tamara.
 
Buiten laten we hem gewoon op sokken en blote voetjes tijgeren. Gaat heel goed hoor. Want idd, je kan de schoentjes na 1 buitenspeel avontuur wel weggooien. Als het lekker weer is dus blote voetjes en anders sokjes.
 
Buiten laten we hem gewoon op sokken en blote voetjes tijgeren. Gaat heel goed hoor. Want idd, je kan de schoentjes na 1 buitenspeel avontuur wel weggooien. Als het lekker weer is dus blote voetjes en anders sokjes.
 
Onze dochter is nu 1 en staat en loopt eigenlijk al aantal maanden overal langs. Wij hadden idd ook Prenatal schoentje, maar met loopautootje buiten is het 1x en zijn ze beschadigd. Nu deze te klein waren geworden zijn we gaan kijken naar echte schoentjes. Bij Schapinoo hebben ze dr. Visser schoentjes. Speciaal met flexibele zool e.d. Die schijnen erg goed te zijn. Hiermee loopt ze ook meer op platte voet ipv steeds op haar teentjes. En gaat erg goed. Denk dat het per kindje ook verschild hoeveel ze al kunnen per leefdijd
 
@mamaNathalie,

Het heeft ook niet zozeer met de leeftijd of met het 'kunnen' te maken.
Meer met het feit hoe lang de ukkies al lopen en de ontwikkeling van de voetjes en dat is dan toch wel weer gelijk bij allemaal. Als je te snel op stevige schoenen overgaat worden de voetspieren niet meer uitgedaagd om te ontwikkelen. Zoals mijn podologe zeer gevat opvmerkte;' De kindjes in Afrika hebben helaas hele andere problemen, maar ze hebben oersterke voeten!'
 
Terug
Bovenaan